ניר חפץ, יועץ התקשורת של נתניהו, מועמד למנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית

נתן מאיר, המנכ"ל הנוכחי, צפוי לסיים את תפקידו בעוד שנה ■ באחרונה הוזכר שמו של חפץ גם כמועמד למשרת הקונסול בניו-יורק ■ חפץ בתגובה: "הנושא מופרך"

ראש מערך ההסברה במשרד ראש הממשלה, ניר חפץ, מועמד לשמש כמנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) - כך נודע ל"גלובס".

חפץ מונה לתפקיד ראש מערך ההסברה רק לפני כחצי שנה על-ידי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ועתה הוא מועמד להחליף את מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית, נתן מאיר, הצפוי לסיים את תפקידו בעוד שנה. באחרונה הוזכר שמו של חפץ גם כמועמד למשרת הקונסול בניו-יורק.

לשכת הפרסום הממשלתית נמצאת תחת סמכותו של משרד ההסברה, שבראשו עומד השר יולי אדלשטיין. אם ימונה חפץ לתפקיד, לא תהיה זו הפעם הראשונה שנתניהו מתערב במינויים במשרדים של שריו.

לשכת הפרסום הממשלתית פועלת כמשרד פרסום והפקה עבור משרדי ממשלה, תאגידים על-פי חוק, חברות ממשלתיות וגופים ציבוריים. לפ"מ חולשת על מאות מיליוני שקלים. היא אינה מתוקצבת מתוך תקציב המדינה ופועלת כיחידת רווח והפסד נפרדת, למרות שמשרדי הממשלה מחוייבים לקנות ממנה את השירותים.

בין היתר מספקת הלשכה שירותי פיתוח אסטרטגיה פרסומית ושיווקית, הכנת מסרים והפקתם בצורות שונות (כמודעות, תשדירי רדיו וטלוויזיה, שיתופי-פעולה עם ערוצי תקשורת, פרסומים באינטרנט ובשלטי חוצות והעברת המסרים לאמצעי התקשורת). לפ"מ מספקת שירותים בארץ ובחו"ל.

ניר חפץ מסר בתגובה כי "הנושא מופרך".