נמרוד הראל יוביל קמפיין לאפליקציה סלולרית למסחר במט"ח של פוראקסלנט

זאת תמורת כ-30 אלף דולר ■ הקמפיין מתמודד עם ירידות הדולר והמאבק המתמיד של הנגיד, סטנלי פישר, להעלות את הדולר

אמן החושים נמרוד הראל יוביל קמפיין לחברת פוראקסלנט.

הקמפיין מתמודד עם ירידות הדולר והמאבק המתמיד של הנגיד, סטנלי פישר, להעלות את הדולר, זאת בכדי להוריד את שער השקל על-ידי רכישת דולרים.

הקמפיין הוא למעשה לאפליקציה הסלולרית של החברה למסחר במט"ח. תמורת הקמפיין יקבל הראל כ-30 אלף דולר.