משתתפי "האח הגדול" התבקשו למחוק את חשבונות הפייסבוק שלהם

כך אמר היום גואל פינטו, אחד המשתתפים ■ בעבר נכתב באתר mako כי סער שיינפיין השאיר סוללה של אנשים שיעבדו עבורו בזמן שהוא מככב בערוץ 2, ואלה דואגים לעדכן מספר פעמים ביום את פרופיל הפייסבוק שלו

בשיחה שנערכה בבית "האח הגדול" היום (ו') בשעות הצהריים, דיברו כמה דיירים, ובהם גואל, עדנה, אלין ואלירז, על תוכנות מסרים מיידיים. בין השאר הסבירו הם לעדנה מה זה מסנג'ר, מהו פייסבוק וכדומה.

אחד הדברים שאמר גואל פינטו, ממשתתפי התוכנית, הוא שבטרם נכנסו לבית "האח הגדול" התבקשו כל המשתתפים למחוק את חשבונות הפייסבוק שלהם בשביל שלא יידעו אודותיהם דבר. עוד הוא אמר כי ביקשו מהם למחוק את ההיסטוריה בפייסבוק "כי עלו עלינו לפני הכניסה" (לאלין לוי, אגב, יש בפייסבוק כ-1,200 חברים לדבריה).

מבדיקה רנדומלית עולה כי אכן למשתתפים יש שם משתמש בפייסבוק, כאשר המשתמש של אלין מוקפא ונמחקה בו כל ההיסטוריה, וכך גם הפרופיל של ארז דה דרזנר.

בשם מעיין חודדה, המשתתפת שהודחה מהתוכנית, ישנם 8 משתמשים בפייסבוק, מהם ייתכן כי אחד הוא המשתמש האמיתי שלה.

החריג היחיד הוא סער שיינפיין. כפי שנכתב בעבר באתר mako לפני כחודשים, סער שיינפיין השאיר סוללה של אנשים שיעבדו עבורו בזמן שהוא מככב בפריים-טיים של ערוץ 2, כולל מנהלת אישית.

"אנשיו של שיינפיין אפילו דואגים לעדכן כמה פעמים ביום את פרופיל הפייסבוק שלו, כאילו היתה לו גישה לאינטרנט מתוך הבית. כך לדוגמה הופיע לו בחשבון סטטוס של 'לא מאמין שעשיתי את זה!!!', כמה רגעים בלבד לאחר שנכנס לבית. 'חברים יקרים שלי, מתגעגע אליכם', נכתב בסטטוס שלו זמן קצר אחרי. חבריו של שיינפין יודעים לספר כי פרופיל הפייסבוק הפעיל שהיה לו בעבר נסגר לפני מספר שבועות, ובימים האחרונים נפתח שוב. כך שאם גם אתם רוצים להיות חברים שלו ולהתעדכן בהגיגיו - פשוט תציעו לו חברות, הוא מאשר את כולם. יותר נכון, חבריו ומשפחתו מאשרים. הוא בעצמו קצת לא פנוי כרגע. המנהלת האישית של שיינפיין מסרה: 'אין תגובה'" - נכתב בזמנו ב-mako.