הפרסומת של
ביטוח ישיר, בכיכובו של
מתי כספי, היא הפרסומת המדוברת ביותר השבוע ברשת. הפרסומת באמצעות
שלמור-אבנון-עמיחי חוללה 62% מהיקף השיחה ברשת על פרסומות.
השיחה אודות הקמפיין התחוללה ב-5 זירות שיחה מרכזיות: פורומים, בלוגים, טוקבקים, פייסבוק וטוויטר. מספר הדיונים הרב ביותר התקיים בפייסבוק, אך היקף השיחה (הנמדד על-פי מספר הפוסטים) היה הגבוה ביותר בבלוגים.
3 נושאים שימשו כמחוללי השיחה העיקריים על הקמפיין - המשמעותי ביותר, שהיווה 67% מכלל השיחה על הפרסומת ברשת, דן בפרזנטור מתי כספי. 36% מהגולשים חשבו כי הפרסומת מבזה את מתי כספי וכי הוא מבזה את עצמו מעצם ההופעה בפרסומת.
33% מהגולשים חשבו כי השתתפותו של כספי בפרסומת היא לגיטימית, בעיקר לאור מצבם הכלכלי של האמנים בארץ. 19% מהגולשים אהבו את הופעתו, חשבו שהיא מצחיקה ושהיא מחזירה אותו לתודעה. לעומתם, 14% חשבו כי הפרסומת פוגעת בערך האומנותי של שיריו.
הנושא השני סביבו התחוללה שיחה, אשר היווה 23% מכלל השיחה ברשת, דן בסנטימנט הגולשים לגבי הפרסומת. 71% מהגולשים הביעו דעה חיובית בנוגע לפרסומת וחשבו כי היא חביבה ומשעשעת. לעומתם, 29% מהגולשים הביעו דעה שלילית בנוגע לפרסומת וטענו כי היא רדודה ומבישה.
מחולל השיחה השלישי, שהיווה 10% מכלל השיחה על הפרסומת ברשת, דן במכונית הספורט המופיעה בפרסומת.
במקום השני בדירוג הפרסומות המדוברות ממוקמת הפרסומת של HOT עם כוכבי הסדרה "הבורר", שזכתה ל-15% מהיקף השיחה ברשת. במקום השלישי ממוקמת פרסומת "הפרעונים" של yes עם 6% מהיקף השיחה. את המקום הרביעי גרפה הפרסומת של ויזה כאל עם 4% מהיקף השיחה. למקום החמישי הגיעה הפרסומת של סוני אריקסון למכשיר הסאטיו עם 3% מהיקף השיחה ברשת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.