קבוצה נוספת חושקת בהקמת מגדל בן 108 יחידות דיור בת"א

בין המתמודדות במכרז של עיריית ת"א: קנדה ישראל של ברק רוזן ואסף טוכמאיר, אקרו נדל"ן של צחי ארבוב ואילן קפון, וחברת TERRA של ארז נבון, בנו של נשיא המדינה לשעבר יצחק נבון ■ המכרז ייסגר ב-23 בפברואר 2010

קנדה ישראל של ברק רוזן ואסף טוכמאיר, אקרו נדל"ן של צחי ארבוב ואילן קפון, וחברת TERRA של ארז נבון, בנו של נשיא המדינה לשעבר יצחק נבון, יתמודדו במכרז עיריית תל-אביב על הקמת מגדל בן 108 יחידות דיור בין הרחובות (המקבילים) רמז ובן שפרוט ליד גמנסיה הרצליה וכיכר המדינה.

המכרז ייסגר ב-23 בפברואר 2010. במכרז משתתפות מספר חברות יזמיות, כולל גם קבוצת חנן מור, שהכריזה לאחרונה על התמודדות. גורמים מקורבים לעסקה אמרו ל"גלובס" כי בניגוד למכרזים אחרים לא יהיה במכרז זה תהליך של התמחרות; כל הצעה שמגיש מתמודד הינה הצעת מחיר סופית וההצעה הגבוה ביותר תזכה.

קנדה ישראל, אקרו נדל"ן וארז נבון יארגנו במקום קבוצת רוכשים במחירים של כ-4,500 דולר למ"ר. הפרויקט המתוכנן ייקרא "מגדל הגמנסיה" ויכלול מגדל מגורים בן 29 קומות ודירות בנות 3,4, ו-5 חדשים, וכן פנטהאוזים. בפרויקט מתוכננים לובי, בריכת שחיה, ספא, וחדר כושר.

תכנון המגדל בוצע על ידי אדריכל אבנר ישר. על הפיקוח ההנדסי יופקד משרד וקסמן גוברין. במכרז לבניית המגדל צפויות להשתתף החברות א. דורי ואלקטרה בניה.

הדמיית פרויקט הגימנסיה