יו"ר ארגון הקבלנים בת"א הצטרף לקבוצת רכישה

אבנר לוי התבטא לא פעם נגד התחרות הבלתי הוגנת של קבוצות הרכישה בקבלנים ■ בכנס האחרון של ארגון הקבלנים קרא לשנות החקיקה כדי להשוות את התנאים של הקבלנים לאלה של הקבוצות

יו"ר ארגון הקבלנים והבונים בת"א-יפו ובת ים, אבנר לוי, הצטרף לקבוצת רכישה שארגנה חברת קנדה ישראל של ברק רוזן ואסף טוכמאייר בפארק צמרת בתל אביב, כך נודע ל"גלובס".

לוי, המזוהה עם המאבק להשוות את הטבות המס הניתנות לקבלנים לאלה שמקבלות קבוצות הרכישה, עומד בראש ארגון שמייצג 350 קבלנים וחברים נוספים מענף הבנייה, והתבטא בשנים האחרונות לא פעם נגד התחרות הבלתי הוגנת של קבוצות הרכישה בקבלנים. בכנס האחרון של ארגון הקבלנים קרא לוי לשנות את החקיקה כדי להשוות את התנאים של הקבלנים לאלה של קבוצות הרכישה.

נראה כי לוי עומד ליהנות מהטבות המס הללו. הוא רכש דירה ששטחה 400 מ"ר בקומה 27 של מגדל W Boutique בן ה-31 קומות. אומדן המחירים נע בין 3,500 ל-4,500 דולר למ"ר, כך שמחירה של הדירה שרכש לוי ינוע בין 1.4 ל-1.8 מיליון דולר.

בחברת קנדה ישראל אישרו היום (ד') את המידע ואמרו כי הצטרפותו לקבוצת הרכישה "מהווה עדות נוספת לכדאיות העסקאות בקבוצות רכישה". לוי סירב להגיב לידיעה. נציין כי לוי אינו הקבלן הבכיר הראשון שמצטרף לקבוצות רכישה. גם מנכ"ל אפריקה ישראל, איזי כהן, ויד ימינו של לב לבייב, נדב גרינשפון, חברו לקבוצות רכישה.

נוסף על לוי, לקבוצת הרכישה חברו גם דני זלקינד, דירקטור בחברת אלקטרה, השופטת אנה שניידר ובעלה עו"ד מיכאל שניידר, וכן עורכי הדין שאול ברגנזון, עו"ד מיבי מוזר, עו"ד רוני ברקמן ועוד עורכי דין, רופאים ובנקאים בכירים, כך נודע ל"גלובס". בקנדה ישראל אישרו את המידע ומסרו כי כל 123 הדירות בפרויקט W boutique נמכרו וכי אכלוס הבניין צפוי ב-2013. לפני כשלוש שנים ארגנה החברה קבוצת רכישה לפרויקט W tower באותו מתחם, וגם בו רכשו דירות בכירים במשק הישראלי.

פארק צמרת / הדמיה: קנדה ישראל