המינהל מתכנן הקמת שכונת מגורים בשרון עם 930 יחידות דיור

השכונה בישוב פרדסיה תכלול, בין היתר, 160 יחידות לדיור מוגן, יחידות דיור צמודות קרקע במתכונת בתים דו-משפחתיים ודירות גן, ובנייה רוויה נמוכה

מינהל מקרקעי ישראל והמועצה המקומית "פרדסיה" מתכננים הקמת שכונת מגורים חדשה שתכלול 930 יחידות דיור על שטח של 420 דונם בישוב פרדסיה שבשרון. הקרקע היא יתרת השטח לפיתוח בתחום המוניציפאלי של פרדסיה, נמסר מהמינהל.

השכונה תכלול, בין היתר, 160 יחידות לדיור מוגן, יחידות דיור צמודות קרקע במתכונת בתים דו-משפחתיים ודירות גן, ובנייה רוויה נמוכה.

"שכונת המגורים תעמוד בתנאים מוקפדים של שמירה על איכות הסביבה ושמירת אופייה ועצמאותה של המושבה תבוא לידי ביטוי במתן מירב שירותים מגוונים לתושבים החיים בה כיום ולמצטרפים בעתיד כגון: הרחבה משמעותית של מערך שירותי הרווחה, החינוך, התעסוקה וקשרי התחבורה אל מערכת הדרכים הארצית", נמסר ממינהל מקרקעי ישראל.

כמו כן, יועדו בתכנית שטחים להקמתם של פארק עירוני בן 27 דונם; קרית חינוך בת 25 דונם בה יבנו בית ספר יסודי, חטיבת ביניים ומתנ"ס; שטחים להרחבת מרכז ספורט ובית עלמין קיימים; וכן 34 אלף מ"ר לשיפור תשתית שירותי המסחר והתעסוקה.

את התכנית, שטרם הופקדה על ידי ועדת התכנון המחוזית, ביצעו א. פוגל א. שהם אדריכלים ומתכנני ערים, בשיתוף עם יועצים לתכנון תחבורה, תשתיות ושמאות מקרקעין. ניהול פרויקט התכנון מתבצע על ידי חברת "עמגר" - ניהול פרויקטים.