אתר ynet ורשת דומינו'ס פיצה משיקים שיתוף-פעולה

דומינו'ס פיצה תפתח סניף מכירות מקוון שיהיה ממותג במשותף עם ynet, ואשר יפעל במקביל לאתר האינטרנט המרכזי של החברה המאפשר הזמנת פיצה באינטרנט ■ היקף ההשקעה במהלך מוערך בכחצי מיליון שקל

אתר ynet ורשת דומינו'ס פיצה יוצאים בשיתוף-פעולה אינטרנטי; דומינו'ס פיצה תפתח סניף מכירות מקוון שיהיה ממותג במשותף עם ynet של קבוצת "ידיעות אחרונות", ואשר יפעל במקביל לאתר האינטרנט המרכזי של החברה המאפשר הזמנת פיצה באינטרנט. היקף ההשקעה במהלך מוערך בכחצי מיליון שקל.

אל סניף האינטרנט הראשון ייחשפו גולשי האתר באמצעות באנרים מונחים, שיותאמו להתרחשויות האקטואליות. לחיצה על הבאנר תכניס את הגולשים לעמוד נוסף בתוך האתר, שם יוכלו להזמין פיצה כרצונם.

במהלך הזמנת הפיצה ובזמן ההמתנה למשלוח יוכלו הגולשים ליהנות מהתכנים השונים של אתר ynet, ובהם תכני הטלוויזיה של HOT ורשת, וכן לשחק במשחקים באתר Net-games שנרכש בשנה שעברה על-ידי ynet.

לדברי ברק קלמנוביץ', סמנכ"ל המכירות של ynet, "פתיחת סניף אינטרנט ראשון מסוגו של מזון מהיר מדגישה ומחזקת את קדמת הטכנולוגיה והחדשנות המסחרית של ynet. אנחנו פועלים ללא ליאות להרחיב את מגוון ההצעות שיש לנו למפרסמים, במקביל להרחבת היצע המוצרים לגולשינו".

יוסי אלבז, מנכ"ל דומינו'ס פיצה, הוסיף: "לאחר הסקרים האחרונים, שהוכיחו מעבר לכל ספק כי שוק הקניות באינטרנט תופס תאוצה, היה זה מן ההכרח שרשת חדשנית כמו דומינו'ס פיצה תפתח סניף אינטרנט ראשון באתר אינטרנט מוביל כמו ynet".