מתברר שיש קבוצת רכישה גם בנדל"ן המסחרי

פרויקט משרדים בשיטת קבוצת רכישה שארגנו חברת פאנגאיה ישראל, בשליטת ברק רוזן ואסי טוכמאייר, וחברת אקרו נדל"ן של צחי ארבוב ואילן קפון, יוצא לדרך בהרצליה-פיתוח

פרויקט משרדים בשיטת קבוצת רכישה שארגנו חברת פאנגאיה ישראל, בשליטת ברק רוזן ואסי טוכמאייר, וחברת אקרו נדל"ן של צחי ארבוב ואילן קפון, יוצא לדרך בהרצליה פיתוח. ל"גלובס" נודע כי לפרויקט הוצא בימים האחרונים היתר בנייה וכי הוא יוקם בעלות של כ-160 מיליון שקל.

הפרויקט, שיוקם בפינת הרחובות הסדנאות והמנופים בהרצליה פיתוח, ייקרא Sea View ויכלול שטח בנוי עילי של כ-20 אלף מ"ר. המגרש, ששטחו 8 דונם, נרכש מסמל"ת, יבואנית פיאט, שבשליטת מיכאל לוי, בתחילת 2008. יציאתו של הפרויקט לדרך עשויה להקל במקצת את המחסור שנוצר בשטחי משרדים בגוש דן.

לפי התוכנית, אמור הפרויקט לכלול שני בניינים הפונים לים, בני שמונה קומות כל אחד. ל"גלובס" נודע כי בקבוצת הרכישה חברים, בין השאר, איש העסקים והביטוח שוקי מדנס, איש הנדל"ן אורי דורי ועו"ד נעמי שטיינפלד, הידועה בתחום החשבונאות והמס. עוד חברים בקבוצת הרכישה חברת פרפורמריות גדולה וסוכנות ביטוח מת"א. לפי הערכות, אם הרוכשים שטחים בפרויקט ירצו להשכיר אותם, צפויים דמי השכירות לעמוד על 20-22 דולר למ"ר לחודש.

על הפיקוח ההנדסי של הפרויקט אחראית וקסמן גוברין חברה להנדסה בע"מ, ועל תכנון הפרויקט אחראי האדריכל אבנר ישר. הבנק הבינלאומי מלווה את הפרויקט בפן הפיננסי.

בתקופה האחרונה נבנים בהרצליה פיתוח כמה מתחמי משרדים: מגדל E שבונה קבוצת עזריאלי במתחם ביזנס פארק הרצליה שבבעלותה, ובית משכית שנבנה על ידי חברת משכיות. חברת גב ים נמצאת בעיצומה של בניית פארק גב ים הרצליה צפון.