דלק במו"מ למכירת קניון ביתן אהרון לקנדה ישראל ב-41 מיליון שקל

הקניון כולל כ-2,600 מ"ר שטחי מסחר בקומה אחת וכ-120 מקומות חניה ■ לפי חוזים שנחתמו עם הקמת הקניון, דמי השכירות במתחם עומדים על כ-120 שקל למ"ר לחודש

חברת דלק נדל"ן , בניהולו של ערן מיטל, מנהלת מגעים למכירת קניון ביתן אהרון שעל כביש החוף לחברת קנדה ישראל, שבשליטת ברק רוזן ואסי טוכמאייר, תמורת 41 מיליון שקל, כך נודע ל"גלובס".

לאחר ששלשום מכרה דלק נדל"ן, שבשליטת יצחק תשובה, את קניון סנטר הגליל בראש פינה לחברת אמות השקעות תמורת 70 מיליון שקל, החברה ממשיכה באסטרטגיית מימוש הנכסים ופועלת למכירת קניון ביתן אהרון, שהקימה בהשקעה של 18 מיליון שקל לפני שנה וחצי באמצעות החברה בת, דלק נדל"ן נכסים מניבים.

הקניון, הפועל כקניון דרכים, ממוקם בכניסה למושב ביתן אהרון, סמוך למחלף חבצלת השרון בכביש החוף בקטע שבין נתניה לחדרה. הקרקע שעליה בנוי הקניון היא בבעלות מינהל מקרקעי ישראל והיא מוחכרת לחברה משותפת של דלק נדל"ן נכסים מניבים ומושב ביתן אהרון.

הקניון כולל כ-2,600 מ"ר שטחי מסחר בקומה אחת וכ-120 מקומות חניה. לפי חוזים שנחתמו עם הקמת הקניון, עומדים דמי השכירות במתחם על כ-120 שקל למ"ר לחודש. תמהיל החנויות בקניון ביתן כולל את סופר פארם, סטימצקי, מקדונלדס, קפה נטו, בית הפנקייק המקורי ורשתות אופנה.

מכירת קניון ביתן אהרון היא חלק מאסטרטגיית המימושים שעליה דיווחה דלק נדל"ן בנובמבר האחרון, עם מינויו של מיטל למנכ"ל החברה. במסגרת אסטרטגיה זו מכרה החברה את קניון חיפה בחודש שעבר לקבוצת עזריאלי לפי שווי של 300 מיליון שקל והודיעה על מכירת זכויותיה בחברת דלק מתחמים קמעונאיים לחברת דלק, נוסף על זכויותיה בשלוש תחנות הדלק עין יהב, קולנוע אסתר ומגידו וקרקע הסמוכה לתחנת תדלוק ברעננה. בנוסף מימשה החברה את אחזקותיה בקניון דרורים וחלק מאחזקותיה בחברת מבני תעשייה.

קבוצת קנדה ישראל, המחזיקה בחברות פאנגאיה ישראל ופאנגאיה נדל"ן, משתתפת בקבוצת סוהו, המתמודדת בהליך המשא ומתן הבלעדי על רכישת שלב א' של מתחם השוק הסיטונאי בתל אביב. לצדה משתתפות בקבוצה זו גם החברות שיכון ובינוי, יורוקום נדל"ן, אביב ואמות השקעות.

מדלק נדל"ן לא נמסרה תגובה ואת תגובת קנדה ישראל לא ניתן היה להשיג.