עיר הכדורסל של ארה"ב? קליבלנד

נתוני הצפייה בקליבלנד במשחקי NBA הם הגבוהים ביותר בארה"ב באופן משמעותי ■ ניו-ג'רזי נטשה סופית את קבוצת הכדורסל שלה, ובלוס-אנג'לס יש רק קבוצה אחת

הכניסה של לברון ג'יימס ל-NBA הפכה את קליבלנד ל"עיר הכדורסל" של ארה"ב מבחינת רמת העניין.

מנתונים שמפרסם ה"ספורטס ביזנס ג'ורנל" עולה כי נתוני הצפייה בקליבלנד במשחקי NBA הם הגבוהים ביותר בארה"ב באופן משמעותי:FS Ohio , התחנה המקומית במדינת אוהיו שמשדרת את משחקי הקבאלירס רושמת רייטינג ממוצע של 8.3% (עלייה של 5% לעומת העונה שעברה) - זהו הרייטינג הגבוה אי פעם לקבוצת כדורסל בשוק מקומי, ועולה על הנתונים שנרשמו בשיקגו בתקופת מייקל ג'ורדן.

סן אנטוניו ספרס היא הקבוצה השנייה היא נצפית בשוק המקומי, עם רייטינג של 6.45% בתחנת FS Southwest, ואחריה יוטה ג'ז עם 4.6% (FS Utah). הלייקרס מדורגים במקום הרביעי מבחינת עניין מקומי ורושמים בלוס אנג'לס רייטינג של 3.48% העונה ברשת FS West, כאשק הקליפרס נמחקו מבחינת התודעה עם פחות מחצי אחוז צפייה בקרב האוכלוסיה המקומית. ניו ג'רזי נטס היא הקבוצה שהכי פחות מעניינת את הציבור המקומי - הרייטינג בניו ג'רזי במשחקים של הנטס עומד השנה על 0.32% בלבד.

גם משחק האול-סטאר, בו כיכב לברון, עניין בעיקר את התושבים בקליבלנד - 14% רייטינג נרשם בקליבלנד למשחק (הרייטינג הגבוה ביותר בארה"ב), בדאלאס העיר המארחת נרשם רייטינג של 9.1%, ובלוס אנג'לס נרשמו רק 5.2%.