תקציב הפרסום של 018 אקספון עובר למשרד הפרסום Believe. תקציב הפרסום לשנת 2010 יעמוד על 3 מיליון שקל.
התקציב טופל עד כה במשרד הפרסום יהושע TBWA.
המהלך הפרסומי הראשון של 018 אקספון יהיה החלפת הסיסמה השיווקית מ"פשוט לדבר בזול" ל"אקספון - חופש הדיבור".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.