גם השבוע, בראש דירוג
הפרסומות המדוברות ברשת ניצבת הפרסומת של
תנובה, שעלתה לאוויר באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון. הפרסומת חוללה 26% מהיקף השיחה ברשת על פרסומות, לאחר שבשבוע שעבר חוללה 29% מהיקף השיחה.
השיחה ברשת אודות הפרסומת התחוללה ב-4 זירות שיחה: פורומים, בלוגים, פייסבוק וטוויטר, כאשר השיחה בפייסבוק היתה הנרחבת ביותר (37%).
מחולל השיחה הראשון, שהיווה 51% מכלל השיחה על הפרסומת ברשת, דן בסנטימנט של הגולשים בנוגע לפרסומת. 76% הביעו סנטימנט חיובי בנוגע לפרסומת, כאשר בין היתר נטען כי הפרסומת מרהיבה ומרגשת וכי השיר שמתנגן ברקע מתאים לקונספט.
24% מהגולשים הביעו סנטימנט שלילי בנוגע לפרסומת, כאשר בין היתר נטען כי הפרסומת אינה מביאה לידי ביטוי את כל סוגי הישראליות. מחולל השיחה השני, שהיווה 49% מכלל השיחה, דן בתוכן של הפרסומת.
62% מהגולשים דנו בטקסט הנאמר בפרסומת, כאשר בין היתר הועלתה הסוגיה מדוע הילד שבפרסומת אומר כי פעם הוא ניצל משתיית מים לאחר אכילת אבטיח.
38% מהגולשים דנו בפן הוויזואלי של הפרסומת, כאשר עיקר השיחה עסקה בטכניקה שבה נוצרה הפרסומת. כמו כן נטען כי מבחינה ויזואלית הפרסומת מזכירה את הפרסומות של חברת פלאפון.
למקום השני בדירוג הפרסומות המדוברות הגיעה הפרסומת החדשה של המשקה תפוזינה, עם 17% מהיקף השיחה.
את מקום השלישי גרפה הפרסומת לאתר המכירות WIN WIN, בה מככבים בעלי המודעות שבלוח, עם 13% מהיקף השיחה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.