ראובני-פרידן יטפל בתקציב הפרסום של אלבר

התקציב טופל למעלה מעשור במשרד באומן-בר-ריבנאי ■ לפני כשלושה חודשים הוחלט בבאומן להפסיק את ההתקשרות עם אלבר לאור היקפי הפרסום הנמוכים של החברה

תקציב הפרסום של חברת הליסינג אלבר יטופל במשרד הפרסום ראובני- פרידן - כך נודע ל"גלובס". התקציב טופל למעלה מעשור במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי ב-2009 עמד היקף הפרסום של אלבר במחירי מחירון על 3.1 מיליון דולר שמשמעותם במונחים ריאליים כמיליון דולר. ב-2008 עמד היקף הפרסום של החברה על 2.3 מיליון דולר, וב=2007 על 2.9 מיליון דולר במחירי מחירון.

אלבר הייתה למעשה מייסדת קטגוריית הליסינג בישראל ובתחילת שנות ה-90 היא פרסמה לא מעט יחסית לשחקנים האחרים עם קמפיינים כגון "זה easy כמו לקנות טוסטר" או "כדי לתת פתרונות מתקדמים אנחנו חייבים לראות קדימה". בהמשך נכנסו לתחום שחקנים נוספים, ועם השנים, על רקע פריחת הענף הם התקשרו עם משרדי פרסום. כך למשל, אלדן עובדת עם פוגל-אוגילבי (והייתה כמעט החברה היחידה שעשתה קמפיין טלוויזיה מאסיבי), הרץ התקשרו עם גלר-נסיס וניו-קופל, מובילת הקטגוריה, עובדת עם קבוצת אדלר-חומסקי&ורשבסקי.

אך הרומן הזמני של ענף הפרסום עם התחום נקטע על רקע המשבר הכלכלי שפגע בענף הליסינג בישראל. החברות חתכו מיידית בהוצאות השיווק והפרסום ולמרות ההתאוששות בשוק הכללי חברות הליסינג לא חזרו לפרסם בווליום גבוה.

מבאומן-בר-ריבנאי נמסר היום כי הם גאים בהיותם חלק מבניית המותג אלבר ואיחלו לחברה הצלחה.

דובר אלבר אישר את בחירת ראובני-פרידן למשרד הפרסום החדש של החברה.