מיקרוסופט משיקה את פורטל msn ישראל בעיצוב חדש

זאת, כמהלך ראשון במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי עם נענע10 ■ במסגרת ההשקה, יספק msn ישראל גם תכנים מחברת החדשות של ערוץ 10 ומנענע10, לצד תכנים נוספים שיגיעו מאתרים אחרים, בהם אתר הספורט one

מיקרוסופט משיקה היום (ד') מחדש את פורטל msn כמהלך ראשון במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי עם נענע10. במסגרת ההשקה, יספק msn ישראל גם תכנים מחברת החדשות של ערוץ 10 ומנענע10, לצד תכנים נוספים שיגיעו מאתרים אחרים, בהם אתר הספורט one.

המהלך מלווה גם בעיצוב חדש לפורטל, שלדברי האתר יאפשר גלישה נעימה יותר, התמצאות טובה יותר בפורטל, והגעה למידע רצוי במהירות רבה יותר. כן יספק הפורטל החדש תכנים למשתמשים בסביבת שירותי הרשת החינמיים מבית מיקרוסופט Windows Live ובכל ערוצי המדיה שמפעילה מיקרוסופט ברשת (מסנג'ר, סקיי דרייב ו-MSNToday).

שיתוף הפעולה הרחב בין שני הפורטלים לא יבוא על חשבון זהותם, מדגישים מובילי המהלך ב-msn ובנענע10, וגם בעתיד ימשיכו שני האתרים לפעול בנפרד, ויספקו תכנים שונים לקהלי יעד אחרים.

על פי msn, לאתר נחשפים כ-350 אלף גולשים שונים מדי יום. על פי סקר TIM לחודש ינואר, אתר msnישראל מדורג במקום ה-13, עם שיעור חשיפה שבועי של 19.2% (755 אלף גולשים מדי שבוע).

לדברי עדי אייל, מנכ"ל חטיבת האונליין במיקרוסופט ישראל, "לאורך השנה האחרונה אנחנו עדים לעלייה מתמדת בכמות הגולשים בפורטל msn, הגולשים נותנים בנו אמון ואנחנו מרגישים מחויבים להמשיך להשקיע בפיתוח הפורטל. שיתוף הפעולה האסטרטגי בין MSN לבין נענע10 משלב בין העוצמות והחוזקות בתחומי התוכן והטכנולוגיה של שני הפורטלים, באופן שיהיה מצד אחד אטרקטיבי לגולשים, ומצד שני יהפוך את הגוף המשולב לשחקן מרכזי בזירת המדיה המקוונת".

נציין כי בימים אלה מתגבש לצדו גוף מסחרי חדש, משותף לנענע10 ול-msnומנוהל בידי בכירים משני הגופים, שיציע למפרסמים חבילות פרסום מפולחות, המבוססות על הכלים הטכנולוגיים של מיקרוסופט.