"דמה של שרה נתניהו הותר בתקשורת; ליליאן פרץ קראה לה כפרה"

עו"ד דוד שמרון, "פרקליט הבית" של משפחתו של בנימין נתניהו, אומר כי התקשורת מציגה את אשת ראש הממשלה באופן דמוני ■ "כשמייצרים דימוי למישהו קשה מאוד להסיר אותו"

"התיאורים בתביעה שהוגשה על-ידי ליליאן פרץ נגד שרה נתניהו, שכאילו היא נאלצה לקרוא לשרה 'גברת נתניהו' וכל מיני דברים מוזרים כאלה, לא מסתדרים עם המציאות היום-יומית שראיתי בבית נתניהו".

כך אומר בראיון ל"גלובס" עו"ד דוד שמרון (58), שותף במשרד עוה"ד א.ש. שמרון, י. מולכו, פרסקי, שייסד אביו ב-1953. שמרון ידוע גם כ"פרקליט הבית" של בן-דודו, בנימין נתניהו, ושל משפחתו.

שמרון מספר בראיון: "כשאני ראיתי את ליליאן פרץ היא קראה לשרה 'שרה'לה' או 'כפרה שלי'. זה לא מסתדר. מה שאתה רואה מול עיניך ומה שאתה קורא אחר-כך בכתב תביעה לא מתיישב. זה מביא אותך למחשבות מה דחף לזה, מה ומי גרם לזה. אני מניח שהדברים יתבררו במקום שהם צריכים להתברר".

- זו לא הפעם הראשונה שבה שרה נתניהו מתפרסמת בהקשרים שליליים.

"דמה של שרה נתניהו הותר בתקשורת, באופן בלתי מוצדק, וזה מאוד קשה לשקם ולתקן את המצב הזה. לתקשורת יש כוחות בלתי רגילים, שלא ייאמנו לפעמים. הפער בין מציאות לדימוי, לטוב ולרע, הוא גדול. יש אנשים שמוצגים נפלא, ויש אנשים שמוצגים באופן דמוני, כשמיצרים דימוי למישהו קשה נורא להסיר אותו".

הראיון המלא - היום במוסף "גלובס הערב".