הקמפיין של מגה בול - בראש דירוג הפרסומות המדוברות ברשת

Twisted fly: יותר ממחצית מהשיחה על הפרסומת היתה בנושא אמינות ההשוואה בין סלי הקניות שהוצגו בקמפיין

בראש דירוג הפרסומות המדוברות ברשת ניצבת השבוע הפרסומת של רשת מגה בול, באמצעות מקאן-אריקסון, שחוללה השבוע 34% מהיקף השיחה ברשת אודות פרסומות.

בפרסומת, בכיכובו של אברי גלעד, מוצגת השוואה של סל מוצרים זהה, שנקנה במקביל ברשת מגה בול וברשת שופרסל.

3 נושאים שימשו כמחוללי השיחה העיקריים על הקמפיין ברשת השבוע. מחולל השיחה הראשון, שהיווה 51% מכלל השיחה על הפרסומת ברשת, דן בסוגיית אמינות ההשוואה בין רשתות השיווק. 79% מהגולשים חשבו כי ההשוואה אינה אמינה, כאשר בין היתר נטען כי המוצרים שנבחרו להשוואה נבחרו באופן מגמתי, וכי המוצרים שנקנו לא היו בהכרח של אותם היצרנים. 12% מהגולשים חשבו כי ההשוואה אמינה ו-9% מהגולשים היו ניטרליים.

מחולל השיחה השני, שהיווה 28% מכלל השיחה על הפרסומת ברשת, דן בסנטימנט הגולשים בנוגע לפרסומת. 72% מהגולשים הביעו סנטימנט שלילי בנוגע לפרסומת, כאשר בין היתר נטען כי הפרסומת לא אמינה, המשחק בה מוגזם ואופן ההצגה אינו הוגן.

28% מהגולשים הביעו סנטימנט חיובי בנוגע לפרסומת, כאשר בין היתר נטען כי הפרסומת משכנעת וגורמת לצרכן לחשוב היכן כדאי לו יותר לקנות.

מחולל השיחה השלישי, שהיווה 22% מכלל השיחה על הפרסומת ברשת, דן בסוגיית חוקיות הפרסומת. 64% מהגולשים חשבו כי אופן הצגת ההשוואה שמגה בול עושה בפרסומת הינו חוקי, בעוד ש-36% חשבו כי השימוש בהשוואה אינו הוגן.

במקום השני בדירוג הפרסומות המדוברות ניצבת הפרסומת של הבנק הבינלאומי עם 12% מהיקף השיחה ברשת אודות פרסומות.

44
 44