כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", התוכנית "שבוע סוף" של זכיינית ערוץ 2 רשת צפויה לרדת מהמסך ככל הנראה כבר לאחר השידור בשבוע הבא, זאת לאחר שלא הצליחה להניב את נתוני הרייטינג השקולים להשקעה בה.
ב"שבוע סוף" הושקעו בין 100 ל-200 אלף דולר לפרק, אולם בשידורה השלישי הביאה התוכנית רייטינג של פחות מ-17%.
ברשת סירבו להתייחס לידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.