נגנזה התלונה המשמעתית נגד ראש לשכת עוה"ד יורי גיא-רון

התלונה הוגשה ע"י אומ"ץ לאחר שנחשף כי חברת פרסום בבעלות גיא-רון עסקה בעבר גם ברכישת שטחי פרסום למודעות של מכוני ליווי ■ לאחר שנציגי אומ"ץ נפגשו עם גיא-רון ושמעו את הסבריו, הם חזרו בהם מתלונתם

לשכת עורכי הדין גנזה את התלונה המשמעתית שהוגשה נגד ראש הלשכה, עו"ד יורי גיא-רון.

התלונה הוגשה על-ידי עמותת אומ"ץ בחודש דצמבר האחרון, בעקבות כתבתה של ענת רואה בעיתון "כלכליסט", שבה נחשף כי חברת פרסום שבבעלותם של גיא-רון ואשתו רקפת עסקה בעבר גם ברכישת שטחי פרסום בעיתונות למודעות של מכוני ליווי.

בהמשך, לאחר שנציגי אומ"ץ נפגשו עם גיא-רון ושמעו את הסבריו, הם חזרו בהם מתלונתם, שהועברה בינתיים מוועדת האתיקה הארצית לועדת האתיקה של מחוז ירושלים.

בעקבות מכתב זה הודיעה בימים האחרונים מנכ"ל ועד מחוז ירושלים בלשכה, דינה וכסלר, כי "אין מקום להמשך טיפולה בתלונה - והיא נגנזה", וציינה כי "בנסיבות המקרה לא נמצאה בהתנהגותו של גיא-רון עבירה על כללי האתיקה המקצועית של עורכי הדין".

שתי תלונות נוספות נגד גיא-רון בעניין זה מתבררות בימים אלה בוועדת האתיקה של מחוז תל-אביב.

גיא-רון מסר בתגובה: "קצתי בפרסומים התקשורתיים בענייני אתיקה, שכל-כך התרבו לאחרונה, ושהינם בניגוד לסודיות הקבועה בדין. עמדה זו בעינה גם כשמדובר בנסיבות חיוביות מבחינתי בנוגע להחלטה הנכונה והצודקת של דיוני ועדת האתיקה בהתייחס לתלונה המופרכת שהוגשה נגדי".