אתר חדש מרכז נדל"ן לרכישה בכל העולם

האתר, גלובליס-דומוס, כולל יותר מ-90 מדינות ופונה בעיקר לאנשים שרוצים להשקיע בנדל"ן מחוץ למדינה בה הם חיים

מעוניינים להשקיע בפרויקט נדל"ן חדש בבולגריה או בקפריסין? אתר ישראלי חדש לאיתור פרויקטים להשקעה ברחבי העולם, www.globalisdomus.com, עלה לאחרונה לרשת ועשוי לסייע לכם לאתר את ההשקעה המבוקשת בכל מקום על פני הגלובוס.

מדובר ביוזמה של שני משקיעים פרטיים מתחום הנדל"ן והשיווק האינטרנטי, המנסה לאחד תחת קורת-גג אחת הזדמנויות עסקיות ממדינות רבות ופונה בעיקר לאנשי עסקים או אנשים שרוצים להשקיע בנדל"ן מחוץ למדינה בה הם חיים.

"הרבה יזמים ישראלים משקיעים את כספם בפרויקטים מסביב לעולם", אומרים המקימים, "כיום השוק הרוסי למשל מאוד חזק בתחום כקונים - ולמעשה האתר נועד לשמש משקיעים מכל העולם להשקעה בכל העולם, לאו דווקא עם קשר לישראל".

כבר עתה מכיל האתר אלפי מודעות אודות דירות ופרויקטים להשקעה במעל ל-90 מדינות.

האתר פועל באנגלית וברוסית עם אפשרות תרגום לשפות נוספות, ומאפשר העלאת תמונות חינם של הנכסים המפורסמים בו.

בהמשך, מגלים היזמים, בכוונת החברה להעלות לאוויר אתר להשכרת דירות, נופש ועסקים - ולמעשה הזדמנויות שכירה או השכרה לטווח קצר. רק לאחרונה, הם יודעים לספר, השכיר איש עסקים דירה שהוא מחזיק באלנבי לתושבים צרפתיים למשך 3 חודשים בקיץ - וראה תשואה שנתית של יותר משנה שלמה עבור דירה כזו.

אתרים דומים כבר קיימים היום, והתחרות - מטבע הדברים - רבה יותר בזירה שבה ההשכרות מתחלפות ודינמיות ואין מדובר בהשקעות חד-פעמיות לטווח ארוך - אולם מפעיליו העתידיים מבטיחים כי יהיה אטרקטיבי במיוחד.