ענבל אור על ד"ר קומן שקרא לה בערוץ 10 'פצצונת מין': הוא חצה קווים אדומים

(עדכון) - אור, מנכ"ל חברת אור סיטי נדל"ן, המארגנת קבוצות רכישה בת"א, ר"ג וגבעתיים, רומזת להליכים משפטיים: "את תגובתי יקבל אלכס קומן בנפרד ולא דרך כלי התקשורת" ■ חדשות 10: "לעתים אכן קשה לשלוט בלשונו של ד"ר אלכס קומן, שהינה תמיד על דרך ההומור"

שבוע של פליטות-פה או אמירות יוצאות דופן בערוץ 10. ב"לילה כלכלי", תוכנית הלילה של שרון גל בנושאי עסקים וכלכלה, עלה אמש (ב') לשידור הפרשן הקבוע של התוכנית, ד"ר אלכס קומן מהמכללה האקדמית תל-אביב-יפו, במסגרת דיון על המאבק בין האוצר לקבוצות הרכישה בנדל"ן.

קומן, שהתייחס לדברי המרואיינת ענבל אור, אמר לפתע: "פצצונת מין כמו ענבל וכמותה..." המראיין גל שאל אותו מיד: "מה זה רלוונטי בכלל המראה שלה?" ובתגובה ענה ד"ר קומן: "אז על מה אתה רוצה לדבר, על מסים או על פצצונת המין?"

מחדשות ערוץ 10 נמסר בתגובה: "לעתים אכן קשה לשלוט בלשונו של ד"ר אלכס קומן, שהינה תמיד על דרך ההומור וללא כוונה לפגוע".

מהרשות השנייה נמסר בתגובה: "הערתו של ד"ר קומן בוטה ואינה ראויה לשידור. הזכיין נדרש לוודא כי אורחים ינקטו בלשון ראויה ומכובדת. הערנו לזכיין ודרשנו כי אמירות מסוג זה לא יחזרו על עצמן".

מענבל אור נמסר בתגובה: "הדברים החמורים שנאמרו אתמול ב'לילה כלכלי' על-ידי אלכס קורמן הינם בבחינת חציית קווים אדומים. את תגובתי יקבל אלכס קרמן בנפרד ולא דרך כלי התקשורת".

"מצפים להתנצלות"

ענבל אור הינה מנכ"ל חברת אור סיטי נדל"ן, המארגנת קבוצות רכישה בתל-אביב, רמת-גן וגבעתיים. בין הפרויקטים הבולטים של החברה ניתן למנות את מגדלי ארלוזורוב שיצרו באזז גדול בשוק, לאחר שהחברה מיתגה את הפרויקט כמיועד לצעירים עד גיל 35 והבטיחה להם דירות מוזלות.

מקבוצת אור סיטי נמסר: "אני מצרים על השימוש באמירות סקסיסטיות ומצפים מהפרשן להתנצל על דבריו".

שבוע של פליטות-פה

"האגודה לזכות הציבור לדעת" פנתה אתמול לרשות השנייה בתלונה על פליטת-פה של מגיש חדשות 10 יעקב אילון, שנתפסה על-ידי הארגון כ"התבטאות גזענית". לאחר כתבה על פרשת הקברים ובית-החולים באשקלון, הפנה אילון לכתבה הבאה באומרו: "ומחרדים נעבור לאנשים".