מחכים כבר 3 חודשים: אולי ראיתם את הזוכה ב-74 מיליון שקל בלוטו?

תסתכלו טוב סביבכם: זוכה אלמוני מסתובב בינינו כבר 3 חודשים, מאז חולק הפרס הגדול אי-פעם של הפיס - 74 מיליון שקל ■ כנראה שהוא עצמו כלל לא יודע שהוא זכה, אך בכל יום שעובר הוא מפסיד עוד 3,000 שקל מהריבית

3 חודשים אחרי הזכייה הגדולה בהיסטוריה של מפעל הפיס, ובעל הכרטיס המאושר עדיין לא הגיע לקחת את הפרס. במפעל הפיס ממתינים בסבלנות, אך מזכירים כי בשבת הקרובה ימלאו 3 חודשים לזכייה, מה שמותיר רק עוד 3 חודשים נוספים לזוכה להגיע ולאסוף את הפרס בסך 74 מיליון שקל.

הזכייה אמנם תשאיר את ממלא הטופס עשיר ומאושר, אך על-פי ההערכה, בכל יום שהוא לא בא לאסוף את הכסף - הוא מפסיד כ-3,000 שקל של ריבית אותה הוא יכול היה לקבל מהבנק.

זוכרים את המספרים הזוכים?

מתברר כי לא מדובר בפעם הראשונה שהפרס הגדול נשאר מיותם במפעל הפיס. שי לירז, מנהל מותג לוטו במפעל הפיס, סיפר לחדשות 2 באינטרנט על שני מקרים בעבר שבהם זוכים לא הגיעו לקבל את הפרס.

"לפני כ-7 שנים היה זוכה ב-5 מיליון שקל שלא הגיע לקחת את הפרס, ולפניו היה מקרה נוסף של זוכה ב-2 מיליון שקל שלא הגיע, אבל מדובר במקרים בודדים".

למקרה שההתרגשות מהזכייה גרמה לזוכה לבלבול, נזכיר את המספרים שעלו בגורל: 6, 8, 14, 21, 23, 24 והמספר החזק - 7.

אם הזוכה יחליט שלא לממש את הזכייה - הסכום יחזור לקופת הפרסים של מפעל הפיס, ויהפוך את האיש שזכה ב-50 מיליון שקל לזוכה הגדול בכל הזמנים בפיס בישראל.