סקר הפרסומות: מגה בול - הזכורה ביותר, תנובה - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הזכירות לקמפיין מגה בול מבוססת על העובדה שהוא התנגח באופן ישיר עם המתחרה שופרסל

הפרסומת של מגה בול, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת בהקשר זה כי התחרות בין רשתות השיווק לקראת פסח באה לידי ביטוי גם בזירה התקשורתית, כאשר ניכר כי הפרסומת של מגה בול הצליחה לבלוט מעל כולן ולייצר זכירות גבוהה אצל הצופים. הסיבה לכך היא שמגה בול העלתה את מלחמת המחירים התקשורתית שלב אחד למעלה והתנגחה באופן ישיר במתחרה העיקרית שלה - שופרסל.

תנובה - הכי אהובה

תנובה ממשיכה לכבוש את לב הצופים עם הפרסומות תחת רוח הנוסטלגיה הישראלית, כשהיא מדורגת כפרסומת האהובה ביותר, תוך כדי שהיא ממבקשת להזכיר לכולנו מה זה לגדול בבית ישראלי, והפעם עם חלב תנובה.

הפרסומת של תנובה, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, זוכה לשיעורי אהדה הגבוהים יותר מהממוצע החצי-שנתי, העומד כעת על 20.3%.

פלאפון - המושקעת ביותר

הפרסומת של פלאפון, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.5 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

מנתוני יפעת עולה כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע דומה למספרן בשבוע שעבר, ומספרן עומד על 281.

כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה עלייה קטנה ביחס לשבוע שעבר, כאשר השבוע הוא עומד על כ-42.7 מיליון דולר (לעומת כ-42.1 מיליון דולר בשבוע שעבר).

תנובה
 תנובה