ערוץ 10 השקיע 3.3 מיליון דולר בעונה 4 של "הישרדות"

(עדכון) -‎ ‏1.5 מיליון שקל מתוכם הושקעו בהפקת סצנת הפתיחה של העונה בתלת-מימד ■ התוכנית לא תשודר מול "כוכב נולד" של קשת, אלא בימי השידור של רשת בהם ישודרו 8 משחקי מונדיאל ■ רשת בתגובה: "זה גול עצמי"

ערוץ 10 השקיע 3.3 מיליון דולר בעונה הרביעית של "הישרדות", בכלל זה השקעה של 1.5 מיליון שקל בהפקת סצנת הפתיחה של העונה בתלת-מימד - כך נודע ל"גלובס".

מדובר בעונה קצרה יחסית של התוכנית, ולכן הפקתה זולה מהפקת העונות הקודמות, שעלותן עמדה על 5 מיליון דולר.

יש לציין כי משום שמדובר בעונת "אולסטארס" בשיתוף מתמודדים מעונות קודמות, שולם לחלק מהמתמודדים גם שכר עבור השתתפותם, שכן מדובר בפנים מוכרות.

בתוך כך הודיע הערוץ הבוקר (ד') כי גם הפעם יציב את תוכנית הדגל "הישרדות" מול תוכניותיה של זכיינית ערוץ 2 רשת בימים ראשון ושלישי - ולא מול הזכיינית החזקה יותר קשת, שצפויה לשדר בתקופה זו את העונה החדשה של "כוכב נולד". למרות זאת צפויה ל"הישרדות" התמודדות לא פשוטה מול 8 ממשחקי המונדיאל שישודרו ברשת במהלך יוני.

סמנכ"ל הפרוגרמינג והפרומו בערוץ 10, נתי דינר, מסר כי "כבר בשבוע השני לשידורה של העונה הרביעית של 'הישרדות', היא תיאלץ להתמודד עם תחרות צפייה מצד המונדיאל. ההחלטה של רשת לשדר משחקים מהמונדיאל בימים ראשון ושלישי היא שהשפיעה עלינו לקבל החלטה ולשבץ בימים אלה את 'הישרדות'. אנו מאמינים כי 'הישרדות אולסטארס' תהווה אלטרנטיבה מצויינת לקהל הגדול שאינו מעוניין לצפות בכדורגל בימים אלה".

פרק הבכורה של "הישרדות אולסטארס" יעלה לשידור ביום ראשון ה-6 ביוני וייפתח, כאמור, בסצנת תלת-מימד. כבר הערב ישודר פרומו בתלת-מימד במסגרת ההכנות להשקה העונה. הפרומו ישודר בשעה 21:40 לפני פתיחת משחק הכדורגל בין ברצלונה ואינטר, וייתכן שגם במהלך הפסקת המחצית.

מדובר במעין שידורי ניסוי לטכנולוגיית התלת-מימד שעורך ערוץ 10 במטרה לוודא את איכות השידור. במסגרת פרויקט התלת-מימד רכש ערוץ 10 מיליון זוגות משקפי תלת-מימד שיוצרו בסין על-פי הזמנה מיוחדת של הערוץ, והם יחולקו לציבור במחיר סמלי.

על-פי גורמים בערוץ 10, היקף ההשקעה בהפקת התלת-מימד מוערך בכ-1.5 מיליון שקל. "מצפייה ראשונה אני יכול לאשר שהיא לא נופלת מהחוויה של 'אווטאר'", אמר דינר.

בעונה זו יתמודדו 8 מכוכבי העונות הקודמות נגד קבוצה של 8 מתמודדים חדשים, והיא מבוססת במתכונתה על העונה ה-16 של "הישרדות" האמריקנית, שהתקיימה במיקרונזיה.

ההתמודדות תימשך 32 ימים על האי בפיליפינים, והיא תשודר במשך 3 חודשים עד הגמר, הצפוי להיערך בתחילת ספטמבר.

כוכבי העונות הקודמות שישתתפו ב"הישרדות אולסטארס" הם דן מנו, מרינה קבישר ועידן קפון מהעונה הראשונה, נתן בשבקין, מירית וקנין ומעיין פורטר מהעונה השנייה, ואביגיל פרל וטל אנגלנדר מהעונה השלישית שהסתיימה לאחרונה.

מזכיינית ערוץ 2 רשת נמסר בתגובה כי "אנחנו כחודש וחצי לפני המונדיאל, ואנו בטוחים שזה לא הגול העצמי היחיד שנראה על המסך".