ענף הרכב: אין הוזלות אבל יש הרבה מבצעים נקודתיים

את השבוע פותח מבצע מכירות "סקטוריאלי" של טלקאר, יבואנית קיה, דייהטסו וסנגיונג, בשיתוף עם מועדון "הוט" ■ גם יבואני וולוו ופולקסוואגן יוצאים במבצעי מכירות

שערי המטבעות ממשיכים להיחלש אך בשוק הרכב החדש ממשיכים ליישם במרץ את המדיניות "כל דבר חוץ מהנחות רשמיות". הימים הקרובים יהיו עמוסים ב"ימי מכירה", "מבצעי מכירות" ושיתופי פעולה עם מועדונים.

את השבוע פותח מבצע מכירות "סקטוריאלי" של טלקאר, יבואנית קיה, דייהטסו וסנגיונג, בשיתוף עם מועדון "הוט". ההנחות ממחיר המחירון הרשמי לא מבוטלות. המשפחתית קיה פורטה, למשל נמכרת בגרסה ההתחלתית שלה בכ-107 אלף שקלים, הנחה של 9300 שקל מהמחירון הרשמי. אחותה הקיה סיד מוצעת לאחר הנחה דומה בכ-107 אלף שקלים.

הריו 1.4 הקטנה מאפילה על אחיותיה בגובה ההנחה: היא השילה ממחיר המחירון הרשמי לא פחות מ-12,900 שקל בדרך לתג מחיר צנוע של 94 אלף שקל. ואילו חובבי הכביש שטח יוכלו להצטייד בספורטג', תאומו של הטוסון (שהדור החדש שלו יושק בעוד זמן לא רב) תמורת 141 אלף שקל בלבד לדגם עם מנוע V6 בנפח 2.7 ליטר, הנחה של כ-12 אלף שקל. בפועל ההנחה גדולה אף יותר מכיוון שהרוכשים מקבלים חבילת אבזור בשווי כ-5000 שקל. קיה מציעה עוד דגמים במבצע.

בדייהטסו היפנית מוצעת הסיריון 1.3 ליטר הוותיקה לחברי הוט במחיר של כ-90 אלף שקל בלבד, הנחה של כ-7800 שקל מהמחיר הרשמי ואילו הג'יפון טריוס מוצע במחיר מעניין של 126,619 שקל כולל חבילת אבזור ששווייה כמה אלפי שקלים. גם לסנגיונג, מותג שמכירותיו תלויות במבצעי מכירות, יש מה להציע לאנשי הוט: הדור האחרון של הג'יפ רקסטון דיזל האוטומטי בכ-205 אלף שקלים, הנחה של 28 אלף שקל מהמחירון.

גם מותגי היוקרה מיישרים קו. לא בהנחות, חלילה, אלא ב"ימי מכירות מיוחדים". פולקסווגן פרסמה ראשונה על כוונתה לערוך השבוע שלושה ימי מכירות תחת הכותרת "חגיגת קיץ" שבהם יוצעו מגוון דגמי החברה בהנחות נאות, שמן הסתם משקפות את היחלשות האירו. המבצע מבוצע בשיתוף צמוד עם רשת הטרייד-אין "אוטו דיל".

ואילו וולבו מתכוונת לקלקל לצ'מפיון את החגיגה והודיעה על מבצע מכירות, שיחל מחר ויגלוש גם לימי המכירות של פולקסווגן. בתפריט של וולבו: הנחות משתנות, טרייד-אין במחיר מחירון ומימון של עד 150 אלף שקל ל-3 שנים ללא ריבית או הצמדה.