פלאפון, שטראוס ותנובה ישיקו קמפיין תלת-מימד ב"הישרדות"

ערוץ 10 השקיע 1.5 מיליון שקל במכירת משקפי תלת-מימד לציבור במחיר סמלי

המפרסמים הגדולים מצטרפים להשקה התלת-מימדית של העונה הרביעית של "הישרדות". ל"גלובס" נודע, כי חברת הסלולר פלאפון עתידה להשיק קמפיין תלת-מימד בערוץ 10 ביום שידור פרק הבכורה של "הישרדות", שסצנות ממנו ישודרו בשיטת שידור זו.

כמו כן נודע כי גם המפרסמות תנובה ושטראוס צפויות להעלות פרסומות תלת-מימדיות ביום ההשקה, בראשית יוני.

ערוץ 10 החל במכירה לציבור של מיליון משקפי תלת-מימד שנרכשו מסין, במהלך שעלותו יותר מ-1.5 מיליון שקל. התוכנית אמורה לעלות לשידור ביום ראשון, ה-6 ביוני, אז תשיק חברת פלאפון קמפיין ראשון בתלת-מימד שישודר בבתי-הקולנוע ובמקביל, על-פי המסתמן, גם בערוץ 10. מדובר בקמפיין של משרד הפרסום אדלר-חומסקי שמופק בימים אלה.

העונה החדשה של "הישרדות", "הישרדות אולסטארס", תשודר, לפחות בשלב הראשון, בימים ראשון ושלישי בערוץ 10. בעונה זו יתמודדו שמונה מכוכבי העונות הקודמות נגד קבוצה של שמונה מתמודדים חדשים, והיא מבוססת במתכונתה על העונה ה-16 האמריקנית של הסדרה.

החברה הראשונה ששידרה באחרונה פרסומת תלת-מימד היא אירוקה, שעלתה לפני כחודשיים בקמפיין בעלות של 5 מיליון שקל. על-פי הערכות בשוק, הפקת שידור בטכנולוגיית תלת-מימד מייקרת את הקמפיין במאות אלפי שקלים. לדברי סמנכ"ל הפוסט פרודקשן של חברת JCS, אריק גרדוס, מדובר על תוספת של 30% עד 60% בעלות, על-פי מורכבות הפרויקט וצרכיו.

מפלאפון נמסר: "אנחנו נמצאים במשא-ומתן מול ערוץ 10".

דוברי תנובה ושטראוס סירבו להגיב.

דן רון, סמנכ"ל הסחר של ערוץ 10, מסר כי "ערוץ 10 מציג חדשנות שתאפשר למפרסמים לשבץ תשדירי פרסום בתלת-מימד, שתייצר ללקוחותיהם חוויה בולטת ומבודלת ואני נעשה מאמץ לעמוד בביקוש הגובר".