פפסי מקס יוצאת במהלך שיווקי בו היא מציעה לגולשים בפייסבוק "לבזבז" מיליון שקל על חוויות ו-fun.
המהלך יתרחש ברשת החברתית פייסבוק, הזוכה ייבחר על-די הגולשים, והוא יגובה בקמפיין טלוויזיה, רדיו, פעילות קד"מ וניו מדיה.
טמפו תשקיע במהלך 10 מיליון שקל, והזוכה יוכל לממש את פנטזיית הבזבוזים שלו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.