האם יו"ר מועצת הרשות השנייה אמנון נדב ייאלץ להתפטר?

אמנון נדב חזר בו מהבטחתו כי בתו תתפטר מתפקידה ברדיו "אקו 99" ■ פנה היום בנושא לוועדת המינויים של השירות הציבורי, ועדת שפניץ, שדרשה ממנו את התפטרות בתו מתפקידה מחשש לניגוד עניינים

אמנון נדב, יו"ר מועצת הרשות השנייה, חזר בו מהבטחתו כי בתו תתפטר מתפקידה ברדיו "אקו 99". נדב, פנה היום (ב') בנושא לוועדת המינויים של השירות הציבורי, ועדת שפניץ, שדרשה ממנו את התפטרות בתו מתפקידה מחשש לניגוד עניינים.

נדב, שכבר התחייב כי בתו לא תמשיך בעבודתה זו, ביקש "לבחון מחדש", את הנושא. כעת לא ברור אילו השלכות עשויות להיות לבקשתו זה של נדב על המשך תפקודו, או לחלופין על החלטותיו שכבר התקבלו.

הבת, משמשת כמפיקה בכירה בתחנת הרדיו האזורית, המפוקחת על-ידי הרשות השנייה. הפסקת העסקתה בתחנה, הייתה אחת המגבלות שהוטלו על נדב, ערב מינויו. עם זאת, מרגע מינויו של נדב לתפקיד, בתו נותרה בתפקידה.

נדב, ששימש כיו"ר תחנה אזורית בעצמו, רדיוס, עד לאחרונה, נאלץ גם לא לעסוק כלל בנושאי רדיו והוא עוסק אך ורק בענייני טלוויזיה בגוף הרגולטורי.

מהרשות השנייה נמסר, "יו"ר המועצה פנה לוועדת שפניץ לבחון את נושא העסקת בתו מחדש". מוועדת שפניץ נמסר,כי "לא התקבלה פנייה בנושא זה. ביחס להסדר ניגוד העניינים שנקבע למועמד - כדאי לפנות אליו".