אמנון נדב: "שוועדת שפניץ תחליט אם עליי להתפטר מהרשות השנייה"

כהונתו של נדב כיו"ר מועצת הרשות השנייה הותנתה בכך שבתו תתפטר מעבודתה ברדיו אקו 99 - וכעת בתו חזרה בה מהודעתה כי תתפטר ■ נדב: "בתי אינה בעלת מניות בתחנה, היא כולה מפיקה. מה הסיפור הגדול?"

"אני לא מתכנן להשעות את עצמי, שתחליט ועדת שפניץ מה שתחליט, ואם היא תחליט שהיא מפטרת אותי - אתפטר" - כך אומר היום (ג') יו"ר מועצת הרשות השנייה, אמנון נדב, בעקבות הפרשה שנחשפה אתמול (ב') ב"גלובס".

נדב שלח מכתב לוועדת שפניץ, בה הוא מודיע כי בתו, מפיקה בכירה ברדיו אקו 99, חזרה בה מהודעתה כי תתפטר מתפקידה - הודעה שסללה בזמנו את מינויו של נדב לתפקידו כיו"ר מועצת הרשות השנייה.

לפני מספר חודשים, כאשר נדב עבר את תהליך האישור הנדרש למינויו, עלה נושא ניגוד האינטרסים שעלול להיווצר עם תפקידה של בתו בתחנת הרדיו, המפוקחת על-ידי הרשות השנייה. אז שלחה הבת מכתב להנהלת הרדיו ולוועדת שפניץ, בו היא מודיעה כי היא מתפטרת.

למרות שנדב נכנס לתפקידו לפני כ-3 חודשים, בתו לא התפטרה. "יש גבול לכל דבר", אומר נדב, "כמה מגבלות אפשר? אז הבת שלי חזרה בה, מה אני יכול לעשות, אני אכריח אותה?".

לדבריו, "לפני שבוע הגענו למסקנה שצריך לפתור את זה. אמרתי שאודיע לוועדה שהיא לא מתפטרת, ולכן היא חזרה בה, ולשנייה אחת לא אשכנע אותה. אם היא לא היתה יוזמת בזמנו את מהלך כתיבת המכתב, אולי לא היינו מגיעים לזה. אני לא מרגיש שמעלתי בכסף, וגם אם הייתי רוצה לעבוד בניגוד אינטרסים - לא יכולתי, כי יש לי ממלא-מקום, והורחקתי מכל פעילות בנושא של הרדיו. בתי אינה בעלת מניות בתחנה, היא כולה מפיקה. מה הסיפור הגדול?".