מבצע שפרסמה חברת ישראכרט לפני יומיים באתר המבצעים החדש שלה מזמין את הלקוחות לרכוש בגד-ים של ספידו בעלות מוזלת של 99 שקל.
מייל בנושא נשלח לאלפי מנויים הרשומים לניוזלטר של האתר - אולם ללקוחות שביקשו לנצל את ההטבה נכונה אכזבה: הדגם כלל לא נמצא בחנויות.
ו', למשל, חשקה במיוחד בהצעה ופנתה ל-11 מחנויות הרשת מאזור המרכז ועד לאילת. בכולן היא נענתה באופן זהה: מדובר בדגם ישן שכבר חודשים ארוכים אינו נמכר בחנויות.
בפנייה למחלקת השירות של ישראכרט הוסבר ללקוחה המאוכזבת כי חברת האשראי אינה אחראית למלאי בחנויות - והוצע לה להמשיך ולהתקשר לסניפים נוספים מעבר לאלה אליהם כבר פנתה. רק לאחר שהתעקשה פרסמה ישראכרט הודעה בדף הפייסבוק של החברה, לפיה הדגם "אזל עקב הצלחת המבצע" - על אף שמעולם לא השתתף בו הלכה למעשה.
מישראכרט נמסר בתגובה: "במקרה המתואר קרו שתי תקלות מצערות: ראשית, בעיית תקשורת פנימית בין הנהלת ספידו ובין סניפיה לגבי מלאי חדש של הדגם המדובר, שאמור היה להגיע לחנויות לטובת המבצע - ולא הגיע בפועל לסניפים מבלי שעודכן הדבר. המשכה בטעות אנוש בבחירת ההודעה שעלתה בעמוד הפייסבוק של החברה. בפועל המבצע כאמור בוטל עקב כשלים באספקת המוצר על-ידי ספידו, וקבוצת ישראכרט מתנצלת על כך ובטוחה כי התקלה לא תישנה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.