צפו: נערת "פלייבוי" תופיע ב-3D, מנויי המגזין יצוידו במשקפי תלת-מימד

לדברי יו הפנר, מייסד המגזין, הדבר שקוראיו הכי רוצים לראות הוא נשים ערומות, ולכן החוויה התלת-מימדית מספקת להם חוויה חדשה שעוד לא התנסו בה במסגרת "פלייבוי"

חדש בעולם הפורנו: מהדורת יוני של מגזין הפורנוגרפיה המפורסם בעולם - "פלייבוי", תצא בגירסת תלת-מימד מיוחדת ותגיע אף עם משקפיים תואמים שיהפכו את חווית הקריאה למוחשית יותר מאי-פעם. עם זאת, לפחות בינתיים, תוגבל החוויה התלת-מימדית לגופה העירום של נערת החודש, הופ דבורצ'יק.

לדברי יו הפנר, מייסד המגזין, הדבר שקוראיו הכי רוצים לראות הוא נשים ערומות, ולכן החוויה התלת-מימדית מספקת להם חוויה חדשה שעוד לא התנסו בה במסגרת "פלייבוי".

לדברי הפנר, הוא מקווה לנצל את הפופולריות של הטרנד החדש של סרטי התלת-מימד וליישם אותו גם בשוק הפורנוגרפי.

"אני עצמי לא חובב גדול של תלת-מימד. אני מסתפק בסרטים בשני מימדים", אמר הפנר בראיון ל"פוקס ניוז", "אבל אני חייב להיות קשוב למה שקורה בשוק. בסביבת הדפוס של ימינו, שמתחרה עם האינטרנט, חייבים ליצור דברים חריגים שימשכו אנשים".

שער פלייבוי תלת ממד / צלם: אתר פלייבוי
 שער פלייבוי תלת ממד / צלם: אתר פלייבוי

"עם כל הכבוד לאינטרנט, אין תחליף להחזקת פורנו ביד"

לדברי בכיר ב"פלייבוי", אחרי שאנשים יראו את גופה העירום של דבורצ'יק מבעד למשקפי התלת-מימד, הם יבינו שעם כל הכבוד לאינטרנט - אין תחליף לחוויה של להחזיק מגזין פורנוגרפי אמיתי ביד. "אנשים רוצים דברים שמחזיקים לאורך זמן ויש להם משמעות", אמר הבכיר.

ב"פלייבוי" מתכוונים להמשיך במסורת הזאת גם בחודשים הבאים, ואם יהיה ביקוש - אף להוסיף חלקים נוספים בעיתון בתלת-מימד.

כעת רק נותר לחכות ולראות מה תהיינה התגובות של ארגוני זכויות הנשים, שבוודאי יתרעמו על המהלך.