עקב אירועי המשט לעזה: קמפיין משרד התיירות הטורקי ירד מהאוויר

הקמפיין, שעלה לאוויר במארס כדי לשווק את אתרי התיירות בטורקיה לתייר הישראלי, הופיע בימים האחרונים במספר אתרים בהם ynet ותפוז ■ שותף בענבר-מרחב-שקד: "בימים כאלה חבל להשקיע בפרסום"

הקמפיין של משרד התיירות הטורקי הורד היום (ב') בבוקר מרשת האינטרנט עקב המתיחות הפוליטית בין שתי המדינות ואירועי המשט לעזה - כך נודע ל"גלובס".

הקמפיין, שעלה לאוויר בתחילת מארס, הופיע בימים האחרונים במספר אתרים בהם ynet ותפוז, והוא נועד לשווק את אתרי התיירות בטורקיה לתייר הישראלי בהשקעה מדווחת של כ-2 מיליון דולר.

הורדת הקמפיין מגיעה כ-3 חודשים לאחר שלשכת התיירות הטורקית, המגובה במשרד יחסי הציבור של רני רהב ובמשרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד, הודיעה על כוונתה לצאת בקמפיין שיווקי, שכבר אז התעלם לחלוטין מהמתיחות הפוליטית ששוררת בין טורקיה לישראל אשר הגיעה לנקודת רתיחה בימים האחרונים.

רני רהב סירב להגיב לידיעה.

נזכיר כי בחודש מארס, כאשר לשכת התיירות הטורקית הודיעה על הקמפיין, אמר רהב כי "את התיירות נשאיר לאנשים שנוסעים ליהנות במקומות טובים. זה לא קל להסביר, אבל מה שקורה באמצעי התקשורת זה לא אומר שזה מה שהעם הטורקי חושב".

עוד הוסיף אז רהב כי "אני מצפה מכולנו להתעלות מעל לכל, לעזוב את הפוליטיקה בצד ולהתייחס רק לקירוב הלבבות", ולדבריו, "האהבה מנצחת", והוא איש של שלום ולא של מלחמה.

חן ענבר, שותף במשרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד המטפל בתיק של משרד התיירות הטורקי, אמר בתגובה ל"גלובס" כי "בימים כאלה בהם הכל סוער והתקשורת עוסקת בסיטואציה שלא נעימה לכל הצדדים, חבל להשקיע בפרסום, ועדיף לחכות כמה ימים עד שהכל יירגע. זו האחריות שלי כפרסומאי שאמור להוציא את המקסימום מהפעילות - אין פה שום עניין מדיני".