ענבל אור: בגיל 40 אשב לי בסוף המגדל על קומה שלמה

חלק ראשון של הראיון המצולם של גלובס TV עם ענבל אור, מובילת קבוצות הרכישה: "נשאר לי למכור 100 דירות ב-20 יום בארלוזוב, אבל מכרתי כבר 300 דירות ב-4 ימים" ■ "השלמת מכירה בשבילי? אורגזמה" ■ "כשד"ר קומן אמר בערוץ 10 שאני פצצונת מין הוא פגע בכל בנות ישראל"

"בשנה הבאה אני מתכננת להשקיע בי, בענבל אור. בגיל 40 אני אשב ככה בסוף המגדל על קומה שלמה ואחלוש על הרבה בניינים בעיר בת"א. יש לי הרבה כוחות לזה ואני עושה את זה באהבה גדולה, זה כבר לא הכסף".

כך אומרת מארגנת קבוצות הרכישה ענבל אור, בראיון אישי לגלובס TV. לפניכם החלק הראשון בראיון. החלק השני - בשבוע הבא.

- מה זה בשבילך להשלים מכירה?

"זה אורגזמה. אני אוהבת את זה. עוד מילדות, אחרי כל מכירה הייתי מאושרת".

- איזה סוג של בוסית את? דרשנית? מעגלת פינות?

אני לא מעגלת פינות. אני מאוד דרשנית. מאוד דורשת מהעובדים שלי לפרפקציוניסטיות. מאוד קשה לי לפעמים עם זה. אני רצה במרוץ בכביש המהיר. אני נוסעת בכביש המהיר. צריכים להיצמד אלי, מי שמצליח, זה אנשים שיכולים להדביק את הקצב שלי. זה מאוד קשה".

- ומי שלא מצליח?

לא נמצא איתי. לצערי, ועכשיו בימים האחרונים עברתי פיטורים של שלושה עובדים שלי שהיו בכירים בחברה. אבל הם לא הצליחו להדביק את הקצב. הם לא הצליחו להגיע.

- כמה זה עצבן אותך הסיפור בערוץ 10? לילה כלכלי?

חייבים להזכיר את זה? הסיפור בערוץ 10. מאוד. זה עצבן אותי מאוד. אני אענה לך בצורה שונה. אני מצליחה לא בזכות איך שאני נראית, אלא אני מצליחה בזכות מה שאני עושה ועשיתי. לא תמיד נראיתי טוב. לא תמיד, גם כשהתחלתי את הקריירה שלי, והייתי אישה בהיריון, אפשר לראות גם תמונות מהארכיון, הצלחתי, בזכות איך שאני חושבת ומה שאני עושה והרבה מאוד דברים שמרכיבים את ההצלחה.

כשקומן אמר בטלוויזיה שאני פצצונת מין הוא חצה בעיני את כל הקווים האדומים שיכולים להיות אצל גבר. הוא פשוט, זה מאוד פגע בי. אני כמובן מטפלת בזה בדרכים שלי, ויש לו סוג של אובססיה. לפי דעתי זה לא ד"ר, הוא לא יכול להיות תחת המונח ד"ר ולהופיע בטלוויזיה. אני חושבת שהוא פשוט פגע גם בעצמו, הרבה יותר".

- למה זה היה חשוב לך להגיב בצורה כל כך חריפה. את נמצאת איפה שאת, והוא איפה שהוא?

כי זה לא פגע בי באופן אישי רק. זה פגע בכל בנות ישראל. כשאתה מסתכל על בחורה אתה משתמש בה כאובייקט ולא כמה שהיא באמת? אתה לא אנאלי בצורה מקצועית? זה אסור שאחד כזה יופיע בטלוויזיה. זה לא מכבד, לא את הערוץ שהוא עובד ובטח לא אותו".

-היום יותר קשה למכור דירות בקבוצות הרכישה?

בוודאי. הרבה יותר קשה. אם היית מגיע אלי בזמנים אחרים אתה יכולת לראות שלא היו מוכרים 15 דירות ביום כמו שראית היום. היו מוכרים 40-50 דירות אנחנו סיימנו פרויקטים בשלושה ארבעה ימים. אני מדברת על כמויות של דירות.

- מה קרה?

השוק השתנה. התקשורת ושוב התקשורת עושה כל כך הרבה פחד לאנשים ומכל דבר מאוד קטן עושים מזה בועה מאוד גדולה. יש בועה סביב בועה. אנשים לא באמת מבינים. המחירים בת"א וגוש דן לא יירדו. אין לנו בועה שכולם יבינו ויראו. אני מסתכלת על גרף של 5 שנים המחירים עלו בצורה הדרגתית. לא היה לנו קפיצה של מחיר שבאמת הראה בועה. המחירים ימשיכו לעלות, הם לא יירדו.

ענבל אור
 ענבל אור

- כמה דירות נשאר לך למכור במגדלי צעירים, לשעבר מגדלי ארלוזורוב?

עוד 100 דירות. זה לא הרבה. אני בפרויקט של 486 דירות. ויש לי עוד מספיק זמן. יש לי עוד 20 יום, תאמין לי בשיווק זה הרבה מאוד זמן. ראית את הקצב. אני לא מאמינה שלא נעמוד בזה.

- 20 יום ל-100 דירות? זה הרבה, לא?

אתה מכרת 300 דירות ב-4 ימים? אני מזכירה לך זה מה שמכרנו. אנחנו מדברים על עוד 20 יום למכור 100 דירות. במקרה הכי גרוע אתה נמצא עם קבוצות חזקות. קבוצת אור סיטי, קבוצת חג'ג' שיש להם הון נזיל ובמקרה הכי גרוע הם יקנו את הדירות והם ימשיכו הלאה וישווקו אותה במהלך הדרך. את העיסקה אנחנו מממשים ובגדול. אני לא נכשלת איפה שאני הכי טובה".

- תצאו בהנפקה?

כן.

- מה מתוכנן?

"אנחנו מתכננים הנפקה בבורסה, זה יקרה לקראת סוף השנה.

- למה את רוצה את ההנפקה. במתכונת הנוכחית, את לא באמת צריכה את זה, אלא אם כן את הולכת להיות יזמית.

יכול להיות שאני הולכת להיות יזמית. כרגע אני לא רוצה לספר על המתוכנן, אבל אתם תשמעו, אין לי ספק.

הראיון המצולם המלא עם ענבל אור והתמלול המלא שלו - בהמשך.