רה"מ לשעבר אולמרט כותב ספר - יאיר לפיד עוזר בשכתובו

אולמרט עומד לתקוף בספר את יריביו, ובהם שורה של עיתונאים, ראשי התביעה בישראל ועוד ■ כמו כן עומד אולמרט לבוא חשבון בספרו עם כמה מהאישים הפוליטיים שהשתתפו בהדחתו מתפקידו, ובראשם אהוד ברק

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט כותב בתקופה זו ספר חדש - כך נודע לאתר חדשות מחלקה ראשונה. יאיר לפיד עיתונאי "ידיעות אחרונות" ומגיש ב"אולפן שישי" בחדשות ערוץ 2, מסייע לאולמרט בשכתוב הספר.

הספר החדש, שייצא קרוב לוודאי בהוצאת "ידיעות אחרונות", יעסוק עם השלמתו בכמה מהפרשות הסוערות בהן היה אולמרט מעורב, לרבות האירועים שקדמו למינויו לראשות הממשלה; מלחמת לבנון השנייה; דו"ח ועדת וינוגרד על המערכת הפוליטית ובראשה תנועת קדימה; המהלכים שקדמו לחקירות שנפתחו נגדו; וכמובן - המהלכים שהובילו לסיום כהונתו כראש הממשלה.

אולמרט מתכוון להקדיש פרק נרחב בניסיון להציג את עמדתו כאילו "תפרו" לו תיקים וכאילו כל מהלכי החקירה נגדו והעמדתו לדין נובעים משיקולים זרים.

אולמרט עומד לתקוף את יריביו, ובהם שורה של עיתונאים, ראשי התביעה בישראל ועוד. כמו כן עומד אולמרט לבוא חשבון בספרו עם כמה מהאישים הפוליטיים שהשתתפו בסופו של דבר בהדחתו מתפקידו, ובראשם יו"ר העבודה ושר הביטחון אהוד ברק.