חברת המזון האמריקנית ג'נרל מילס, הנמצאת בארץ לרגל כנס איגוד המזון של התאחדות התעשיינים, קיימה היום (ג') ותמשיך לקיים מחר (ד') סדרת פגישות עם חברות מזון ישראליות, כדי לבחון אפשרות לשיתופי-פעולה - כך נודע ל"גלובס".
ג'נרל מילס האמריקנית היא אחת מחברות המזון הגדולות בעולם ואחת מחברות Fortune 500. החברה מייצרת ומשווקת עשרות מותגים, ביניהם מהמובילים בעולם, כגון: יופלה, האגן-דאז, פילסברי, צ'יריוס ואחרים. החברה נסחרת בוול סטריט לפי שווי של 25 מיליארד דולר, ומגלגלת מחזור של 14.7 מיליארד דולר.
ג'נרל מילס הודיעה למכון היצוא כי היא מעוניינת במספר תחומים בתעשיית המזון הישראלית: איתור מוצרים חדשניים בתחום תוספי המזון; רכישת מוצרים ו/או טכנולוגיות בתחום המזון שיש בהם חדשנות או איכות יוצאת דופן; איתור חברות ישראליות המעוניינות בהשקעה במפעל או בטכנולוגיה ייחודית; איתור חברות ישראליות שמעוניינות לשתף פעולה בתחום של הקניית ידע למפעלים לייצור בארה"ב; ואיתור מוצרים ללא גלוטן (במיוחד פסטה) ומוצרים ללא לקטוז.
נציגי החברה יקיימו פגישות עסקיות עם שורת חברות ישראליות, חלקן מתחום תוספי המזון והשאר מתחום המזון: זן לכל, מנעמים, טיבעית, לחמי (אלזה סטורי), בוסתן אברהם, מלאכים, נוטריגל - קבוצת גלעם, פרוטרום, גרינלייט, כרמית ממתקים, ליפוגן, בעמק טכנולוגיות מתקדמות, הייצ' אל נאטיורל ביו סיינס סימביוטיק, דורות, הפסטוס, סולבר, קרמאט קוטינג, דיסרט מג'יק פרקטיקו, ברוך פרנק, תעשיות ימית, לייקורד וקיבוץ עינת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.