ועידת תקשורת ונתח שוק 2010 של "גלובס" תיערך ב-19 ביולי

כמדי שנה תכנס הוועידה את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט והתקשורת כדי להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות בתחומים אלה ■ במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2010

דיוויד קליין, מנכ"ל ומו"ל Advertising Age; סיימון בונד, מנהל לחדשנות ופיתוח עסקי במרחב הדיגיטלי, Proximity Worldwide; ומרטין לינדסטרום - עתידן המותגים העולמי מ-Brand Sense Agency, יישאו דברים בוועידת תקשורת ונתח שוק 2010 של "גלובס".

הוועידה, המהווה את האירוע השנתי הגדול ביותר לתחומי התקשורת, האינטרנט, הפרסום והשיווק, תיערך ב-19 ביולי 2010.

כמדי שנה תכנס הוועידה את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט והתקשורת כדי להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה ומקבלי החלטות בתחומים אלה.

בין הנושאים שבהם תעסוק הוועידה: המהפכה הדיגיטלית - המדיה, הטרנדים, והערוצים; שוק התקשורת - היום שאחרי; הקלאסיקה של הפרסום והשיווק; המדיה החברתית כפורצת דרך בחשיבה העסקית; מה הן הטכנולוגיות הדרושות לשיווק דיגיטלי; מדידת הרייטינג באינטרנט; הרפורמה בחוק השידורים ועוד.

במסגרת הוועידה יוכרז על פיתוח תעשיית הפורמטים בישראל כענף ייצוא וכמנוע צמיחה.

בין יתר הדוברים שיגיעו לארץ במיוחד כדי לקחת חלק בוועידה ניתן למנות את שמותיהם של סיימון הארופ, מנכ"ל הסוכנות הבינלאומית Brand Sense המתמחה במיתוג חושים; ג'וליאן טרז'ור, סוכנות Brand Sense; סטיב אינן, מנהל Wharton Interactive Media Initiative; וירג'יניה מאוסלר, The Wit - חברת המחקר העולמית לטלוויזיה ובידור; סאם בול, שותף ומנהל הקריאייטיב, Lean Mean Fighting Machine; וג'רום גראטו, ראש חטיבת פלטפורמות המדיה DoubleClick - Google.

במסגרת ועידת תקשורת ונתח שוק 2010 של "גלובס" ייערכו גם מפגשים אישיים: מפגש ליצירתיות בפורמטים, בהנחייתה של וירג'יניה מאוסלר; מפגש למיתוג חושים, בהנחיית סיימון הארופ; ומפגש לסאונד במיתוג, בהנחיית ג'וליאן טרז'ור.

במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2010.

מושבי הדיון בוועידה ילוו בתרגום סימולטני.