בזק מכרה לקרן ריאליטי נכס ביד אליהו תמורת 20 מיליון שקל

הנכס ברחוב משה דיין בנוי על מגרש בשטח 3 דונם ושטחו הבנוי 2,330 מ"ר ■ מנהל הקרן: "הנכס שנרכש הוא בעל פוטנציאל השבחה משמעותי בשל מיקומו האטרקטיבי"

רוכשת הנכס של בזק בשכונת יד אליהו בתל אביב תמורת 20 מיליון שקל היא קרן ריאליטי, בראשות ד"ר מיכאל (מיקי) ורדי. כזכור, בחמישי מכרה בזק שני נכסים בתל אביב תמורת סכום כולל של 100 מיליון שקל.

שני הנכסים שמכרה החברה הם מרכזת ברחוב אבן גבירול 106 פינת רחוב אנטוקולסקי ומרכזת בזק ברחוב משה דיין שבשכונת יד אליהו. בחמישי פורסם באתר "גלובס" כי את הנכס ברחוב אבן גבירול רכש איש העסקים אורי הלר תמורת 80 מיליון שקל.

היום הודיעה קרן ריאליטי כי היא רוכשת הנכס ביד אליהו. על נכס זה חלה תב"ע (תוכנית בניין עיר) המייעדת את הנכס למלאכה אולם בכוונת קרן ריאליטי, בניהולם המשותף של אסף ורדי, ניב כהן ואוהד רוזן, לקדם תוכנית לשינוי ייעודו של המתחם לשימושים משולבים של מגורים ומסחר. את קרן ריאליטי ייצג בעסקה עו"ד משה הרדי ממשרד הרצוג, פוקס, נאמן.

לדברי מיקי ורדי, "הנכס שנרכש הוא בעל פוטנציאל השבחה משמעותי בשל מיקומו האטרקטיבי לצד בנייני מגורים קיימים וכן מרכזי תרבות, פנאי, חינוך וקהילה".

הנכס ברחוב אבן גבירול, שנרכש על ידי הלר, בנוי על מגרש בשטח כ-3 דונם ושטחו הבנוי הוא 3,600 מ"ר. סביבת הנכס מאופיינת בבנייני מגורים בני שלוש קומות מעל קומת קרקע מסחרית בבנייה ותיקה.

הנכס ברחוב משה דיין שבשכונת יד אליהו בנוי על מגרש בשטח 3 דונם ושטחו הבנוי 2,330 מ"ר. הנכס נמצא באזור שמאופיין בעיקר למגורים בבניינים בני 4-9 קומות לצד שטחים ציבוריים ומרכזי תרבות וקהילה כמו מתחם בית ברבור, מגרשי טניס ובית הדואר המרכזי.