אחרי שפורקה: "רביעיית פלורנטין" הצליחה למכור 32 דירות

זמן לא רב לאחר פירוק קבוצת המכירה של הפרויקט מדווחים בעלי הפרויקט שעוצב ותוכנן ע"י האדריכל פיבקו על הצלחה בשיווקו ביריד בצרפת ■ הדירות נמכרו בתמורה ל-44 מ' ש' ■ השווי הכולל של הפרויקט הינו כ-480 מ' ש'

זמן לא רב חלף מאז דווח על פירוקה של קבוצת הרכישה של פרויקט "רביעיית פלורנטין" והיום (ד') מדווחים בעלי הפרויקט על הצלחה שיווקית ביריד הדירות "איי קיוב" שהתקיים בצרפת. על פי הדיווח נרשמו 32 עסקאות לרכישת דירות בפרויקט בשווי כולל של כ-44 מיליון שקל. במקביל, נמכרו לאחרונה בישראל עוד כ-45 דירות בשווי כולל של 58 מיליון שקל.

פרויקט רביעיית פלורנטין יכלול עם סיומו מתחם של ארבעה בניינים אליפטיים . בסה"כ יכלול הפרויקט 250 יחידות דיור וביניהם מרכז קניות פתוח בשטח של כ- 3,000 מ"ר שיכלול כ-50 חנויות מותגים, כאשר השווי הכולל של הפרויקט הינו כ-480 מיליון שקל.

לאחרונה חתמו בעלי פרויקט רביעיית פלורנטין על הסכם לרכישת הקרקע במתחם מעון בשטח של 7 דונם במתחם זה נמכר פרויקט "רביעיית פלורנטין". שווי העסקה 130 מיליון שקל, כאשר עם חתימת החוזה, שולמו לבעלי הקרקע 70 מיליון שקל במזומן ללא כל מימון חיצוני.

מחירי הדירות נעים בין 1 מיליון שקל לדירת 2 חדרים בשטח 60 מ"ר, ועד דירת 4 חדרים בשטח של 110 מ"ר +מרפסת במחיר של 2 מיליון שקל.

הפרויקט הינו בבעלות אנשי העסקים אדי אביטן, יעקב גורסד, ויוסי טורג'מן והוא עוצב ותוכנן ע"י האדריכל אילן פיבקו.