קפה קפה תמתג מחדש את סניפיה בת"א כבתי-קפה שכונתיים

תמתג מחדש את הסניפים בת"א תחת השמות הפרטיים של האישים שעל שמם קרויים הרחובות ■ בנוסף לשינוי השם, הסניפים ישופצו ויעוצבו מחדש כדי לנסות למשוך אליהם בחזרה את הקהל התל-אביבי

רשת קפה קפה מנסה להחזיר אליה את התל-אביביים. הרשת תמתג מחדש את הסניפים בתל-אביב כבתי-קפה שכונתיים, תחת השמות הפרטיים של האישים שעל שמם קרויים הרחובות.

כך, למשל, הסניף בכיכר מסריק ייקרא "גורג' ותומס", הסניף ברחוב דיזנגוף פינת נורדאו ייקרא "מאיר ומקס", הסניף ברחוב אבן גבירול ייקרא "אונטוקולסקי" וכו'. מתחת לשמות הסניפים החדשים יופיע הכיתוב "By קפה קפה".

הסניפים בתל-אביב ישופצו, יעוצבו וירוהטו מחדש באופן המבדלם מסניפי רשת קפה קפה.

רונן נמני, מבעלי הרשת, מסביר כי המהלך נועד להתמודד עם פריחת בתי-הקפה השכונתיים בעיר. "אנשים בתל-אביב אוהבים את בתי-הקפה השכונתיים. הם לא אוהבים בתי-קפה של רשתות".

* איבדתם לקוחות תל-אביביים?

"חד-משמעית כן. ברגע שהרשת הפכה להיות מפלצתית וגדולה ואיבדה מהשכונתיות שלה, איבדנו אותם - ואנחנו רוצים להחזיר אותם".

* מה זה יעשה למכירות בתל-אביב?

"אני מעריך שזה יעלה את המכירות בעשרות אחוזים".

* התפריט יהיה זהה?

"כן. התפריט מצוין. נחזיר אותם עם האווירה וההוויה".

הרשת, המונה 104 סניפים, תפתח עד סוף השנה 20 סניפים, בין היתר בנתיבות, טבעון, קריית-שמונה, היכל התרבות יבנה, בית-שאן, קניון שרונים, קניון רחובות, בקניון הזהב בראשון-לציון ועוד.

לדברי נמני, בנוסף לכך, לרשת חוזים חתומים לפתיחת 10 סניפים נוספים שייפתחו במועדים מאוחרים יותר, כמו למשל בקניון רמלוד של גינדי, קניון רמות בירושלים, ביג אשדוד ועוד.

* קפה גרג שמתפתח יושב על הקטגוריה שלכם ונוגס בכם?

"העוגה היא אותה עוגה, ובתכל'ס, כשמצטרפים עוד בתי-קפה שפונים לאותו קהל יעד, יכולה להיות ירידה. החל ממארס אפריל אנו חווים גידול של 10%. יכול להיות שזה הודות לתפריט החדש. אנחנו לא בוחנים פר סניף".

* בכמה סניפים סמוכים הוא פגע?

"אני יכול אולי לחשוב על סניף אחד בגרנד קניון. הוא פתח משהו גדול. אבל בשאר המקומות ממש לא".

* הפדיון הממוצע לסניף אצלכם נמוך משמעותית מארומה.

"ארומה עובד בצורה קצת שונה. אצלנו יותר מחצי מהסניפים הם קטנים של 40-50 מ"ר, שגם אם הם מייצרים מחזורים של 200-250 אלף שקל בחודש - זה טוב להם והם חיים. רוב הסניפים האחרונים שנפתחו מייצרים מחזורים גבוהים של 400 אלף שקל ומעלה. יש סניפים שמייצרים מחזורים של 800 אלף, 900 אלף ומיליון שקל בחודש".

* איזה למשל?

"הסניף באילת, הסניף ב-ONE פלאזה, הסניף בממילא, הסניף בסינמה סיטי בראשון-לציון, הסניף בנמל תל-אביב. יש לנו 10 סניפים עם מחזורים של 700 אלף עד מיליון שקל, ויש גם סניפים בתל-אביב שמייצרים מחזורים של בקושי 200 אלף שקל".