ב.ס.ר קיבלה היתר בנייה ל-2 מגדלים בפארק צמרת ב-800 מיליון שקל

הקרקע לשני המגדלים נרכשה כזכור בצורת קבוצת רכישה מידי קבוצת חבס תמורת כ-290 מיליון שקל ■ שני המגדלים יכילו יחד כ-300 יחידות דיור וגובהם יהיה 28 ו-29 קומות בהתאמה

קבוצת ב.ס.ר, שבשליטת נחשון קיוויתי, קיבלה היתר בנייה לשני מגדלי המגורים של החברה בפארק צמרת בצפון תל אביב. בעקבות זאת מתחילה השבוע בנייתם של שני המגדלים בהיקף הקמה של כ-800 מיליון שקל.

הקרקע לשני המגדלים נרכשה כזכור בצורת קבוצת רכישה מידי קבוצת חבס שבשליטת הרצל חבס תמורת כ-290 מיליון שקל. שני המגדלים יכילו יחד כ-300 יחידות דיור וגובהם יהיה 28 ו-29 קומות בהתאמה. קבלן הביצוע שנבחר לפרויקט הוא חברת א. דורי של היזם אורי דורי. הצפי להשלמת הבנייה הוא בתוך 36 חודשים. המגדלים יכללו דירות מסוגים שונים כולל פנטהאוזים, ובקומפלקס מתוכננת בריכה שחייה חצי אולימפית, ספא מפואר וחדר כושר.

המגדל הראשון של קבוצת ב.ס.ר בפארק צמרת הוא מגדל מנהטן, שכבר אוכלס. כעת בוחנת ב.ס.ר להקים בפארק צמרת פרויקט רביעי על מגרש בבעלות גורמים פרטיים המיועד למגדל של 44 קומות שיכלול כ-190 יחידות דיור. אם תרכוש ב.ס.ר את המגרש יעמוד היקף העסקה על יותר מחצי מיליארד שקל כולל מרכיב הקרקע ומרכיב הבנייה.

לדברי קיוויתי, "סיימנו את שיווקו של אחד המגדלים שייבנו לפני ארבעה חודשים ואת שיווקו של המגדל השני לפני כחודש. מאחורינו כבר כ-500 יחידות דיור בפארק צמרת ואנחנו כרגע בוחנים הקמת פרויקט רביעי במתחם".