החרם נגד הכשר הבד"ץ עובד: נסטלה מסתירה את ההכשר בקמפיין

JOYA, מותג הגלידה החדש של נסטלה, משווק ללא כל איזכור של הכשר "בד"ץ העדה החרדית" ■ מיקי לפיד ממטה המאבק להחרמת מוצרי בד"ץ העדה החרדית: "לא ייתכן שהשמטת ההכשר ממוצר הדגל המתוקשר היא מקרית"

מטה המאבק להחרמת מוצרים בהכשר בד"ץ העדה החרדית ממשיך לראות הצלחה ביוזמתו: בתחילת הקיץ הנוכחי החליטה חברת גלידות נסטלה, כחלק ממהלך שיווק אסטרטגי, לכלול את כל מוצריה במסגרת הכשר בד"ץ העדה החרדית.

גלידות נסטלה פתחה לפני כשבועיים במבצע שיווקי נרחב להחדרת סדרת מוצרים חדשה תחת המותג "JOYA". בקמפיין לא מוזכר ההכשר של בד"ץ העדה החרדית.

מיקי לפיד, מרכז מטה המאבק בבד"ץ העדה החרדית, ציין כי "חודשיים עברו מאז ההכרזה הגורפת כי כל גלידות נסטלה ישווקו בהכשר בד"ץ העדה החרדית, ומוצר חדש יוצא לשווקים, כשהוא נתמך בקמפיין ותקציב אדיר ממדים, ורק דבר אחד 'שכחו' הפעם - את הכשר הבד"ץ. נסטלה היא אחת מחברות המזון הגדולות בעולם, והם יודעים היטב מהו שיווק. לא ייתכן כי השמטת הכשר הבד"ץ ממוצר הדגל המתוקשר היא מקרית".

לפיד הוסיף כי "אין לנו ספק כי בגלידות נסטלה קראו את דו"חות המכירות והסיקו את המסקנות. החרם עובד, ואנחנו נתמיד בו".

לפני שבועיים פתח מטה המאבק בחרם צרכנים ממוקד גם על חברת סנו. לפיד ציין כי "קשה להבין את הצורך בהכשר למוצרי ניקוי, במיוחד לכאלה שאין להם קשר למזון, כמו אבקות כביסה, אקונומיקה ומעל לכל נייר טואלט".