הטרנד מתחזק: בזק תייצר סרטוני "ליפ דאב"

"ליפ דאב" הוא סרטון המצולם בשוט אחד וללא עריכה, ובו המצולמים מזיזים את השפתיים בהתאם למילות השיר שברקע ■ הסרטון של בזק יצולם ב-8 ערים שונות ברחבי הארץ, במטרה להמחיש את התרחבות פריסת רשת ה-NGN

חברת בזק מבקשת להצטרף לטרנד ה"ליפ דאב" ומעלה קמפיין אינטרנטי לקידום יצירת סרטון "ליפ דאב" (Dub Lip) ארצי.

הסרטון יצולם ב-8 ערים שונות ברחבי הארץ, במטרה להמחיש את התרחבות פריסת רשת ה-NGN, כאשר בכל עיר תפרסם בזק מודעות הקוראות לתושבים לקחת חלק בקליפ.

היקף ההשקעה המדווח במהלך האינטרנטי עומד על 600 אלף שקל, והוא ילווה בהמשך גם בקמפיין טלוויזיה.

קמפיין "ליפ דאב" הוא סרטון המצולם בשוט אחד וללא עריכה, ובו המצולמים מזיזים את השפתיים בהתאם למילות השיר המתנגן ברקע. הסרטונים מועלים ל-YouTube ומופצים בזירות חברתיות נוספות במטרה לייצר ויראליות ברשת.

מדובר בטרנד פופולרי מאוד בחודשים האחרונים, שניצניו נראים גם בשוק הישראלי. כך לדוגמה, במסגרת "הכינרנט", כנס שנתי ליזמי אינטרנט שמארגן ד"ר יוסי ורדי, ערכו המשתתפים קלים "ליפ דאב" לא מסחרי על בסיס שיר של להקת Queen, שהגיע ליותר מ-14 אלף צפיות ב-YouTube.

קודם לצילומי הקליפ של בזק, ועל מנת ליצור באזז גדול ברשת, פנתה החברה למספר בלוגרים ומובילי דעה ברשת ויצרה עימם קליפ "ליפ דאב" ראשוני, אותו העלתה לעמוד החברה בפייסבוק. בנוסף, בזק ערכה סרטון קצר של "מאחורי הקלעים" מהצילומים הראשוניים.

מאחורי המהלך עומד משרד האינטראקטיב d-say.

רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק, מסר כי "מבדיקות שערכנו, מצאנו כי סרטוני 'ליפ דאב' בעלי איכות גבוהה יכולים להגיע בתוך ימים ספורים לצפייה על-ידי עשרות אלפים ולעיתים על-ידי מאות אלפי צופים".