מגרש בשטח 2 דונם ברחוב גד מכנס בנתניה

מדובר במגרש נדיר הממוקם ברחוב גד מכנס המבוקש, בקו ראשון לים במרכז העיר נתניה - לא בעיר ימים, ולא בקרית השרון המרוחקות ממוקדי התיירות ■ מחיר של 816 אלף שקל ליחידת קרקע - לפני עלויות בנייה, שיווק והוצאות אחרות, נחשב גבוה מאד בעיר רוויית בנייה חדשה, שמאות יחידות דיור חדשות נבנות בה כיום

למה כן

1. מדובר במגרש נדיר הממוקם ברחוב גד מכנס המבוקש, בקו ראשון לים במרכז העיר נתניה - לא בעיר ימים, ולא בקרית השרון המרוחקות ממוקדי התיירות.

2. העסקה גוזרת מחיר של 816 אלף שקל ליחידת קרקע, והדירות בפרויקט, עם נוף ישיר לים, יתומחרו בלא פחות מ-2 מיליון שקל ועד 8 מיליון שקל, כך שיש איפה להרוויח.

3. בעלי הקרקע, שהוציאו את המגרש למכרז, נמצאים במהלכו של סכסוך משפטי על פרויקט משותף סמוך, "הטרסות", ועל כן ניתן להניח שירצו למכור את הנכס במהירות - ולהיפרד איש איש לדרכו.

למה לא

1. מחיר של 816 אלף שקל ליחידת קרקע - לפני עלויות בנייה, שיווק והוצאות אחרות, נחשב גבוה מאד בעיר רוויית בנייה חדשה, שמאות יחידות דיור חדשות נבנות בה כיום.

2. רחוב גד מכנס בואך כיכר העצמאות ידע ימים יפים יותר. בשנים האחרונות, חרף ניסיונות העירייה להחיות את מרכז העיר הוותיק, התנוון רחוב הרצל הראשי על עסקיו והתנועה עברה דרומה ומזרחה.

3. אף אחד לא רוצה לגור מול תל הריסות. המגרש אמנם ניצב בצדו המזרחי של הרחוב, אך בצד המערבי נמצאים מבנים ומגדלים הנמצאים בסכנת קריסה אמיתית, בשל הימצאותם על המצוק (עינת פז-פרנקל)