הטוטו-ווינר וצה"ל משקיעים 20 מיליון ש' במתקני ספורט ליחידות הלוחמות

המימון יתחלק באופן שווה בין הגופים, בפרוייקט במסגרתו ייבנו מגרשי מיני-פיץ', אולמות ספורט, חדרי כושר וחדרי ספינינג; השבוע נחנך המגרש הראשון בכפר הנופש באשקלון

הטוטו-ווינר, צה"ל, והאגודה למעל החייל בצה"ל ישקיעו בשנתיים הקרובות 20 מיליון שקל בהקמת מתקני ספורט לחיילים. מדובר על פרוייקט במסגרתו ייבנו לשימוש היחידות הלוחמות מגרשים משולבים רב-ענפיים, אולמות וחדרי כושר לחיילים, חדרי ספינינג ומגרשי מיני-פיץ'. השבוע ייחנך המגרש הראשון בכפר הנופש של האגודה למען החייל באשקלון.

בטוטו-ווינר נמסר כי "מדובר במיזם ייחודי וראשון מסוגו בישראל, שנועד ליצור תנאים מקצועיים ואיכותיים לפעילות כושר גופני וספורט ביחידות הלוחמות בצה"ל. מתקני הספורט שיוקמו ברחבי הארץ לשימוש החיילים, יחזקו את הכשירות הקרבית ואת קיום התרבות הגופנית בצה"ל". המימון לפרויקט מתחלק בין הטוטו-ווינר שתרם 10 מיליון שקל, וצה"ל שתרם סכום דומה.

יו"ר הטוטו-ווינר, צחי פישביין, אמר: "אני שמח ששלטונות צה"ל הבינו את חשיבות הנושא והעמידו תקציב הולם. בהשקעת הטוטו בהקמתם מתקני ספורט איכותיים ומקצועיים יש גם ביטוי להערכה העמוקה שכולנו רוחשים לחיילים".

מנכ"ל הטוטו, עופר פרי, ציין: "זו הפעם הראשונה שהטוטו יוזם בניית מתקנים עבור צה"ל. מראש נקבע, כי כל התקציב יועמד לרשות היחידות הלוחמות בלבד. לצד התרומה של המתקנים להרחבת הכושר הגופני של החיילים, הם גם יתרמו לרווחתם החיילים ושיפור תרבות הפנאי שלהם".