406 דירות יוקמו במסגרת פינוי בינוי סמוך לשכ' מורשה ברמה"ש

התוכנית, המכונה "מתחם הצעירים" בשל סמיכותה לקרית הצעירים, משתרעת על פני 42 דונם ותחומה בין הרחובות הרב ריינס בצפון, רחוב המלכים במזרח, רחוב בית השואבה בדרום ורחוב שח"ל במערב

תוכנית של פינוי בינוי, שתכלול גם דיור בר השגה, תצא לדרך ברמת השרון, לאחר שאושרה להפקדה בוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז תל אביב. התוכנית, ביוזמת עיריית רמת השרון, מציעה בניית 406 יחידות דיור חדשות עם אופציה ל-24 נוספות סמוך למרכז הקהילתי קרית הצעירים, ליד מחלף מורשה.

התוכנית, המכונה "מתחם הצעירים" בשל סמיכותה לקרית הצעירים, משתרעת על פני 42 דונם ותחומה בין הרחובות הרב ריינס בצפון, רחוב המלכים במזרח, רחוב בית השואבה בדרום ורחוב שח"ל במערב. מתחם זה מצוי מערבית לשכונת מורשה ברמת השרון והוא כולל מבני מגורים שנבנו בשנות ה-60 המכילים כ-108 יחידות דיור שמיועדות לפינוי.

תוכנית זו אמורה לאפשר בניית יחידות דיור במתחם בטרם יפונו הדירות שמיועדות להריסה על מנת למנוע קשיים במציאת פתרונות דיור למפונים עד גמר הבנייה. את התוכנית ערך האדריכל דורון פנחס ואילו על הפיקוח ההנדסי אחראית חברת ניהול הפרויק בצפון המתחם ייבנו ארבעה בניינים בני 21 קומות סמוך לפארק ציבורי ובמערב המתחם ייבנו שלושה מבנים בני תשעה קומות.

בסך הכול מציעה התוכנית הנוכחית 406 יחידות דיור, עם אפשרות לתוספת של 24 יחידות דיור נוספות, בתנאי ש-18 מהן יהיו בקריטריון של דיור בר השגה.

עיריית רמת השרון מקדמת כיום שתי תוכניות נוספות לפינוי בינוי באזור זה במטרה להגדיל את היצע הדירות בתמהיל מגוון ולעודד הגירה חיובית של אוכלוסייה צעירה וחדשה לעיר.