כל צבעי הרשת

"אחד נגד מאה", ג' 21:00, ערוץ 2

סוף סוף למדו בזכיינית ערוץ 2 רשת את המנגנון הפוטוריסטי של מכונית המרוץ שמגבירה את מהירותה בתוך אותו מסלול - או בדימוי מעט פחות סתום: שהפלטפורמה של הפריים-טיים בערוץ 2 היא הכוח המניע לקידום תוכנית הפריים-טיים הבאה של הערוץ.

אצל הקולגות בקשת כבר הבינו את הכלל הזה מזמן: "כוכב נולד" היא הפלטפורמה שעל גבה מקדמים את "מועדון לילה", שמקדם את עדי אשכנזי, שמקדמת את "כוכב נולד" וחוזר חלילה.

הערב (ג') רשת תארח ב"אחד נגד 100", שעשועון הטריוויה המוצלח מאוד של אברי גלעד, את כוכבי ויוצרי "אחד העם 101" (היה פרק נועז אתמול, נכון?).

הרייטינג של השבוע שעבר אצל גלעד מעט אכזב, אבל זה היה יום אחד בלבד אחרי אסון היסעור, כך שאפשר לייחס את הירידה לאזור ה-17% לא רק ליולי-אוגוסט, אלא גם למצב-הרוח.

בכל מקרה, הערב - בהנחה שהחדשות לא יפתיעו אותנו שוב - יהיה שם שמח ומבדח.

אומרים שהיה פה שמח לפני שנולדתי

"חלומות בטכניקולור", ג' 22:00, ערוץ 8

1968, מנצ'סטר יונייטד היא אלופת אירופה, מנצ'סטר סיטי היא אלופת אנגליה, הביטלס כבר לא מופיעים, אבל מקליטים באולפני "אפל" את "חם כמו השמש", שיהפוך בעוד שנתיים - למעשה לאחר שהלהקה תפסיק לתפקד - ל"לט איט בי" הידוע.

אבל מתחת לפני השטח כבר פועלים כוחות מוזיקלים אחרים - מוזיקה "מחתרתית" קוראים לזה. לפעמים מדובר במוזיקה שבעוד זמן קצר תפלס את דרכה ללב המיינסטרים, לפעמים מדובר בסך-הכול בצריכה של הכדור הלא נכון מתוך המגוון של מה שנקרא אז "סמים מרחיבי תודעה".

התודעה שלי היא לא מהרחבות, ולכן אציין כי די בשילוב של התאריך - סוף שנות ה-60, ולונדון, שעבור דינוזאורים מסוגי היתה ונשארה בירת העולם המערבי - כדי להדביק אותי לכורסא.

יורים לעצמם ברגל?

"הישרדות אולסטארס", ג' 21:00, ערוץ 10

מרבית צופי "הישרדות" זוכרים עדיין את התערבותה הגסה של ההפקה בעונה הראשונה, כדי לא לאבד את דן מנו בשלב מוקדם יחסית של המשחק. אלא שהערב "מתנדנד" בקצה החבל ה"מגה-נוכל" של העונה הנוכחית, שפקס - שידו בכל ויד כל בו.

כזכור לכל, הפרק הקודם נפסק כשהוא ומעיין מכוונים אל המטרה, ודי בחץ אחד מדויק כדי להדיח את האחר.

האם ניפרד מהליצנית הקטנה אך הבלתי כריזמטית בעליל - או מה"איש הרע" זה שכולם אוהבים לשנוא?

וגם: אם חלילה יאבד שפקס, מה שיגרום לירידה חדה בעניין בתוכנית - האם יסתבר שבארסנל ההפקה נותר עוד טריק שיכול להצילו?

אי ירוק בים

"העבודה הכי טובה בעולם", ג' 22:00 "יס דוקו"

הנושא הזה כיכב בחדשות רק לפני זמן קצר - המכרז האינטרנטי שהוציאה ממשלת אוסטרליה במטרה לאייש, כמעין ריינג'ר, אי קטן שהוא גם שמורת טבע.

מי לא חולם על תפקיד שכזה? אי שהוא כולו ממלכתך הבלעדית, שבו אתה קובע את החוקים, אמנם בלי יותר מדי נתינים, אך עדיין - גם "רפובליקת בננות" היא קודם כל רפובליקה!

מהדורות החדשות ליוו בזמנו את התהליך ואת שלב המיונים הארוך. גם נציגים מישראל היו בין המועמדים, אך אף אחד מהם לא הגיע אל קו הגמר.

מי כן הגיע? צפו הערב ותגלו.