אחרי שהודחה ביום חמישי האחרון מהליגה האירופית, יכולה מכבי חיפה להתנחם מהכנסות שיגיעו לה מכיוון אחר לחלוטין: הירוקים חתמו היום (ב') על חסות בשווי 700 אלף שקל עם הרבלייף לעונה הקרובה.
הרבלייף מצטרפת למפרסמים נוספים בולטים של מכבי חיפה, ביניהם קופ"ח מאוחדת, רשת ההמבורגרים בורגוס, הרץ, אתר וואלה!, וכמובן ספונסרית ההלבשה לוטו והספונסרית המרכזית הונדה.
ג'וליאן קאטיולי, סגן נשיא הרבלייף, אמר: "פילוסופיית ההתקשרות שלנו בקשרים עם מועדוני כדורגל היא להגיע לנציגה הבולטת ביותר של אותה מדינה, ולכן בחרנו במכבי חיפה כנציגתנו".
חברת הרבלייף, המייצרת תוספי תזונה ומוצרי טיפוח, משתמשת כבר תקופה ארוכה בפרסום בעולם הספורט כחלק מהאג'נדה השיווקית שלה. החסות הבולטת ביותר שלה בכדורגל העולמי היא עם ל.א גלאקסי האמריקנית, שבה משחק דייויד בקהאם. קבוצת ה-MLS מקבלת מהרבלייף חסות חולצה מרכזית בשווי של 5 מיליון דולר בשנה.
בנוסף, מקיימת הרבלייף קשרי פרסום עם קבוצות כדורגל בכירות נוספות: ברצלונה ו-ולנסיה הספרדיות; שאלקה 04 הגרמנית; שטרסבורג הצרפתית; פומאס המקסיקנית; סנטוס הברזילאית; אקסלסיור ההולנדית; מכלן הבלגית ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.