שוק החטיפים מתחמם: מאנה משיקה חטיף בוטנים הדומה לבמבה

החברה מקבוצת סנו נערכת גם לייצור חטיפי בוטנים עם מילוי, בדומה לבמבה נוגט ■ בעלי החברה: "הציוד החדיש שרכשנו מאפשר לנו להפחית את כמות השומן הרווי בחטיפים ב-80%"

חברת מאנה של סנו מחדדת את התחרות בשוק החטיפים המלוחים. החברה החלה בימים אלה לייצר חטיפי בוטנים כדוגמת חטיף במבה, ובמקביל נערכת לייצור חטיפים בוטנים עם מילוי כדוגמת במבה נוגט.

לדברי מיכאל לובושיץ, מבעלי החברה, החברה השקיעה לאחרונה מיליוני שקלים ברכישת ציוד מתקדם שיאפשר לחברה לייצר מוצרים שיתחרו בבמבה נוגט של אסם.

"הציוד שרכשנו מאפשר לנו לייצר חטיפי בוטנים ממולאים בשני מילויים בו-זמנית. בנוסף, החלפנו את ייצור חלק מהחטיפים באמצעות טיגון לייצור באמצעות אפייה. היתרון המשמעותי ביותר שהציוד החדיש מאפשר לנו הוא הפחתת כמות השומן הרווי בחטיפים ב-80%. כך לדוגמה, שיעור השומן הרווי בחטיפים על בסיס תירס, תפוחי אדמה וקמח יעמוד על 2%-3%, בעוד שיעור השומן הרווחי בחטיפים דומים אצל מתחרים עומד על 12%-16%", אומר לובושיץ.

השבוע גם החלה החברה לייצר לראשונה דגני בוקר תחת המותג מאנה.

חברת סנו רכשה לפני כשנה וחצי את מפעל מאנה יחד עם לובושיץ וחברת אדיגר של פרופ' סוארי ורו"ח צביקה יוכמן. בעת הרכישה עמד מחזור המכירות של החברה על 16-17 מיליון שקל בשנה. החברה מצפה לחתום את השנה הנוכחית עם מכירות של 24 מיליון שקל.

מאז הרכישה הפסיקה החברה לייצר פריכיות אורז עבור המותג תלמה של יוניליוור, אך היא ממשיכה לייצר עבור יוניליוור שקדי מרק תחת המותג קנור.

החברה משמשת גם כיצרן המותג הפרטי לשופרסל בתחום החטיפים.

לפני כחודש החלה החברה לייצא לראשונה חטיפים תחת המותג מאנה לשוק היהודי הכשר בארה"ב ובאירופה.