החרם של פרגוסון על ה-BBC יתחיל לעלות לו ביוקר

מאמן מנצ'סטר יונייטד צפוי לספוג במהלך העונה הקרובה קנסות, בעקבות חוקים חדשים בפרמיירליג שמחייבים את המנג'רים להעניק ראיונות אחרי משחקים

אלכס פרגוסון שמר על ההרגל שלו בשש השנים האחרונות גם אתמול (א'), ולאחר משחקה של מנצ'סטר יונייטד מול פולהאם (2-2), סירב להתראיין לתוכנית "Match of The Day" של ה-BBC. החרם ארוך השנים של פרגי כנגד רשות השידור הבריטית נובע מתחקיר אותו עשתה בשנת 2004, שהתמקד בעסקיו של ג'ייסון פרגוסון, בנו של סר אלכס, שאז שימש כסוכן שחקנים.

אלא שמתישהו העונה, ייתכן מאד שהסקוטי יחליט בסופו של דבר להפסיק את החרם. הסיבה: חוקים חדשים של הפרמיירליג, שבמסגרתם יוטלו קנסות על מאמנים שיסרבו להתראיין אחרי משחקים. הקנס הראשוני אותו צפוי לספוג פרגוסון בעקבות הסירוב אמש, הוא 1,000 ליש"ט בלבד. אבל ככל שמאמן יסרב ליותר ראיונות בעונה, כך אמור לגדול סכום הקנס שלו.

על-פי דיווחים באנגליה, לפרגוסון בן ה-68 ממש לא מזיזים החוקים החדשים, והוא מצפה להתנצלות מה-BBC לפני שישקול לדבר איתם שוב. הונו האישי של סר אלכס מוערך ב-22 מיליון ליש"ט.

אגב, ההחלטה להחמיר את העונשים למאמנים שמסרבים להתראיין, התקבלה על-ידי מינהלת הפרמיירליג לאחר שכל 20 נציגי קבוצות הליגה, כולל נציג מנצ'סטר יונייטד, הצביעו בעדה.