לאודר מחזק שליטה בערוץ 10: מיכל גרייבסקי מונתה לדירקטורית

גרייבסקי תצטרף לדירקטור קיים מטעמו של לאודר בערוץ, אבי בלשניקוב ■ לאודר צפוי להשלים בקרוב את חלקו בהזרמת כספי הערבות לערוץ, בהתאמה לחלק של בעל השליטה יוסי מימן

איש העסקים רון לאודר מחזק את שליטתו בעסקיו בישראל. ל"גלובס" נודע כי באחרונה מינה לאודר את מיכל גרייבסקי לדירקטורית שנייה בערוץ 10, לאחר חודשים ארוכים שבהם נמנע ממינוי אדם למשרה זו.

עוד נודע כי בעתיד הקרוב צפוי לאודר להשלים את חלקו בהזרמת כספי הערבות לערוץ, בהתאמה לחלק של בעל השליטה בו, יוסי מימן.

גרייבסקי תצטרף לדירקטור קיים מטעמו של לאודר בערוץ, אבי בלשניקוב, נציגו של לאודר בישראל. בלשניקוב, ששימש בעברו כמנכ"ל משרד התקשורת וכמנכ"ל הכנסת, מונה באחרונה על-ידי לאודר גם ליו"ר חברת התקשורת JCS שבשליטתו של איל הקוסמטיקה. גם זה מהלך המציין את אחיזתו של לאודר בעסקיו בישראל. בלשניקוב הוא גם דירקטור בחדשות 10 ובאתר האינטרנט של הערוץ, נענע10.

גרייבסקי שימשה ככתבת תחקירים בולטת ב"ידיעות אחרונות" במשך יותר מ-15 שנה. היא נחשבת למקורבת ללאודר ומעורבת בעסקיו בישראל. בעבר תוכננה לעלות תוכנית תחקירים בהגשתה בערוץ 10, אולם מהלך זה לא יצא בסופו של דבר לפועל.

מאז הודיע בעל מניות נוסף בערוץ 10, ארנון מילצ'ן, כי הוא מניח את חלקו בערוץ (מהלך המאפשר קבלת החלטת בלעדיו), עלו תהיות גם באשר לעתידו של רון לאודר בערוץ. לפני כחודשיים נערכה פגישה בלונדון בהשתתפות לאודר ובכירי הערוץ, בה הצהיר כי הוא מחויב לערוץ והביע שביעות-רצון מאופן ניהולו.

עם זאת, לאודר לא העביר לערוץ כסף, מאז נקלע למשבר לפני כשנה. לעומתו - בעל השליטה בערוץ, יוסי מימן, העביר 20 מיליון שקל כערבויות לרשות השנייה. השניים מחכים, על-פי ההערכה, להעברת חוק הרישיונות בכנסת, על מנת להעביר כסף לתפקודו השוטף של הערוץ.

בלשניקוב אישר את הפרטים.